۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱

با اجرای ۳ نمایش؛

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» آغاز شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» آغاز شد

لاهیجان - سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان با اجرای نمایش‌های «قالی»، «سیاه نون» و «مشاغل کاذب» آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با اجرای نمایش‌های «قالی»، «سیاه نون» و «مشاغل کاذب» با حضور داوران در پارک بعثت این شهرستان اجرا شد.

در این روز ۹ نمایش در پارک بعثت، ۵ نمایش در محوطه مقابل اداره فرهنگ و ارشاد، ۶ نمایش در حاشیه استخر، ۳ نمایش در پارک پاکبان، ۵ نمایش در بوستان هنر، ۳ نمایش در پارک گل‌ها و همچنین ۲ نمایش در شهر سیاهکل برای عموم اجرا می‌شود.

«فرهاد قائمیان»، «قطب الدین صادقی» و «کوروش سلیمانی» در بخش مسابقه اصلی (شهر ما- آسمان آبی) و جعفر ستاری، مهدی حبیبی و نسرین بابایی در بخش کودک (شهرپویا-زمین سبز) و استانی آثار را داوری خواهند کرد.

۱۵ اثر در بخش مسابقه اصلی (شهرما-آسمان آبی ) ،۷ اثر در بخش مسابقه استانی، ۸ اثر در بخش مسابقه کودک (شهرپویا-زمین سبز) پس از اجرا توسط هیأت داوران قضاوت می‌شوند.

در بخش مهمان داخلی یک اثر از کلاچای و در بخش مهمان بین الملل سه اثر از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق در این جشنواره حضور خواهند داشت.

گفتنی است، سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور ۳۱ گروه نمایشی از ۲۱ شهر و سه گروه نمایشی از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در هفت نقطه از شهر به دبیری «رضا زنده دل» شهردار لاهیجان برگزار می‌شود.

کد خبر 6226624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha