۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹

کنفرانس بین‌المللی «صلح عادلانه؛ گفتمان مشترک جهانی»برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی «صلح عادلانه؛ گفتمان مشترک جهانی»برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی صلح عادلانه؛ گفتمان مشترک جهانی به همت مجمع جهانی صلح اسلامی برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کنفرانس بین‌المللی صلح عادلانه؛ گفتمان مشترک جهانی» به همت مجمع جهانی صلح اسلامی با مشارکت جمعی از نهادها و سازمان‌های ملی و بین‌المللی در ۲۸ شهریورماه به مناسبت روز جهانی صلح (۲۱ سپتامبر) در باغ کتاب تهران برگزار می‌گردد.

داود عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی، در خصوص این کنفرانس اظهار داشت: زندگی سعادتمند برای آحاد بشر مستلزم اقدام جدی و عزم راسخ در سطوح مختلف و به صورت هم‌افزا است. بر این اساس مجمع جهانی صلح اسلامی در راستای رسالت خویش (تبیین گفتمان صلح عادلانه در جهان)، بر پایه عدالت و کرامت انسانی در جهان از بدو تأسیس فعالیت‌های بسیاری در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی انجام داده است و در این زمینه برنامه‌های مهمی را در دستور کار دارد.

وی افزود: از این رو به مناسبت روز «جهانی صلح» طبق برنامه‌های هر ساله این سازمان «کنفرانس بین‌المللی صلح عادلانه؛ گفتمان مشترک جهانی» را با هدف شناسایی چالش‌های فراروی صلح، عدالت و ارائه راهکارهایی دستیابی به صلح عادلانه را برگزار می‌کند.

عامری در پایان خاطرنشان کرد: امید است با این گونه اقدامات که با اجماعی از نخبگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود نقشه راه مناسبی برای استقرار صلح عادلانه در جهان ایجاد گردد.

کد خبر 6226648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha