۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دفاع مقدس به شیوه هنرمندانه‌ای تبیین شود

دفاع مقدس به شیوه هنرمندانه‌ای تبیین شود

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان به نقش موزه دفاع مقدس در ابعاد مختلف پرداخت و گفت: دفاع مقدس به شیوه هنرمندانه‌ای تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ساماندهی باغ موزه دفاع مقدس گیلان در رشت اظهار کرد: اقدام عملی و علمی برای دشمن ستیزی جهت رضایتمندی خداوند اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت جهاد برای رضای خدا در زندگی فردی و اجتماعی اضافه کرد: سعادت و خوشبختی در مسیر جهاد برای رضای خدا به دست می‌آید.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تلاش‌ها و زحمات رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: رضای خداوند اولویت اصلی رزمندگان در دفاع مقدس بود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت خداباوری و خداباوری در زندگی فردی و اجتماعی افزود: دفاع مقدس الگوی مثال زدنی از خداباوری و خداباوری است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تشریح نقش موزه‌های دفاع مقدس در جامعه پرداخت و بیان کرد: موزه دفاع مقدس اثرگذارترین افزار برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس تبیین گر توانمندی‌های ایران در جنگ تحمیلی است، گفت: این موزه‌ها بهترین وسیله برای تبیین و انتقال قدرت دفاعی و نظامی ایران در نسل حال و ِآینده هستند.

به گفته وی موزه‌های دفاع مقدس بهترین وسیله برای انتقال استقامت و مقاومت مردم ایران و همچنین نقش مدیریتی در جنگ به نسل حال و آینده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مدیریت در دفاع مقدس را عالی و منسجم برشمرد و بیان کرد: بسیاری از مدیران توانمند، دلسوز و متعهد امروز ریشه در دفاع مقدس دارند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به قدرت بازدارندگی موزه دفاع مقدس در شرایط مختلف اضافه کرد: موزه دفاع مقدس عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش می‌دهد.

وی، دفاع مقدس را جنگ هنرمندانه‌ای برشمرد و افزود: هنر دفاع مقدس باید به شیوه هنرمندانه‌ای تبیین و پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس هنر و شاهنامه عظیمی را اجرا کردند، گفت: دشمن از همه امکانات برای حذف و تضعیف قدرت انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس استفاده می‌کند.

آیت الله فلاحتی در بخش پایانی صحبت‌های خود توصیه‌ها و پیشنهاداتی در خصوص نحوه و شیوه ایجاد موزه دفاع مقدس ارائه کرد.

کد خبر 6226671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha