۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹

عضو جامعه روحانیت شیراز:

امر صریح قرآن کریم وحدت مسلمین است

امر صریح قرآن کریم وحدت مسلمین است

شیراز- عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه امر صریح قرآن کریم وحدت مسلمین است، گفت: کشورهای اسلامی با بهره گیری از کلام خداوند در حل معضلات جهان اسلام اقدام فوری به عمل آورند.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت گفت: نام گذاری ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت مسلمین تصمیم بسیار مهم و اثربخشی بمنظور وحدت همه مذاهب دینی اسلام است.

وی با بیان اینکه امر صریح قرآن وحدت مسلمین است، ادامه داد: جای امیدواری است که کشورهای اسلامی با تاسی از فرمان خداوند متعال و دستور پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) در حل معضلات جهان اسلام که مهمترین آن مقابله جدی با دشمنانی است که سعی در ایجاد تفرقه و نابودی جوامع مسلمان دارند، اقدام فوری به عمل آورند.

عضو جامعه روحانیت شیراز با اشاره به این موضوع که نابودی اسرائیل غاصب باید در دستور کار کشورهای مسلمان قرار گیرد، افزود: در قرون گذشته اگر مسامحه‌ای در امر وحدت صورت نمی‌گرفت امروز رژیم صهیونیستی نمی‌توانست اینچنین دست به کودک کشی و نسل کشی در سرزمین فلسطین بزند و این موضوع باید همکاری تمامی کشورهای مسلمان مقابله جدی صورت گیرد.

کد خبر 6226675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha