۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۱۸

امت احمد(ص)۵۰؛

جوانان سنندجی اجاق‌ها را به عشق پیامبر اکرم روشن می‌کنند

جوانان سنندجی اجاق‌ها را به عشق پیامبر اکرم روشن می‌کنند

سنندج- همزمان با میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ع) و در مهمانی بزرگ امت احمد جوانان سنندجی با شور و شوقی وصف نا شدند اجاق ها را روشن می کنند تا از میهمانان این جشن بزرگ پذیرایی به عمل

به گزارش خبرنگار مهر، امروز غوغای دیگری در شهر سنندج برپا شده و مردم دین مدار کردستان آمده‌اند تا نشان دهند عشق به پیامبر خوبی‌ها تمام نشدنی است.

جشن بزرگ مهمانی امت احمد امروز با حضور وصف ناپذیر مردم در حال برگزاری است و هرکس را که می‌بینی در این مهمانی بزرگ خنده بر لب دارد.

استقبال مردم از ایستگاه‌های پذیرایی بسیار پرشور است، اینجا اجاق گازها فقط به عشق پیامبر رحمت روشن می‌شود.

یکی از غرفه‌های این مراسم پخت بلال کبابی و چای ذغالی است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و از جلوه‌های زیبای آن کار کردن جوانانی است که گرمای هوا را نمی‌شناسند و در جلوی آتش مشغول به خدمت رسانی به میهمانان مراسم پیامبر رحمت هستند.

مردم سنندج امروز همه و همه آمده‌اند از کودک و خرد سال تا پیر زن و پیرمرد از بازاری و دست فروش تا کارمند و خانه دار همه آمده‌اند تا در جشن رحمت شرکت کنند. مراسم جشن پیامبر رحمت امروز ۳۰ شهریور ماه با حضور گسترده مردم در پیاده راه فردوسی در حال برگزاری است.

جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است.

در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.

کد خبر 6226711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha