۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران خبر داد؛

جذب بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک در غرب استان تهران‌

جذب بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک در غرب استان تهران‌

شهریار- رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از جذب بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایوب زرگران پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از جذب بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک در غرب استان تهران خبر داد.

زرگران گفت: برابر ابلاغیه صادره و همچنین قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به پلیس راهور این مجوز داده شده تا از طریق گزارش داوطلبان مورد وثوق آموزش دیده که دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی بوده و دوره آموزشی را طی کرده باشند، نسبت به تشخیص و اعلام تخلف به راهور اقدام کنند.

وی افزود: پلیس راهور غرب استان تهران به منظور افزایش مشارکت‌های اجتماعی، پیشگیری از تخلفات رانندگی، افزایش انضباط و ایمنی عبور و مرور و جلب همکاری سازمان‌های ذیربط اقدام به فراخوان و ساماندهی بازرسان افتخاری کنترل نامحسوس ترافیک کرده است.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران در ادامه پیرامون ثبت تخلفات رانندگی توسط بازرسان افتخاری در برنامه «پلیس من» گفت: با طراحی سامانه ثبت تخلفات رانندگی مختص بازرسان افتخاری در بستر برنامه «پلیس من» و گذراندن موفقیت آمیز مراحل آزمایش آن به جهت توسعه و گسترش آن، در نظر است در مرحله اول پلیس راهور به صورت محدود نسبت به فراخوان و جذب مدیران استانی و اعضا هیأت علمی دانشگاهی علاقمند اقدام کنند.

کد خبر 6226726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha