۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲

صحنه نزاع جمعی در گناباد بازسازی شد

صحنه نزاع جمعی در گناباد بازسازی شد

گناباد- صحنه نزاع جمعی که حدود یک ماه پیش در گناباد رخ داد با حضور دو نفر از متهمان اصلی بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صحنه نزاع جمعی که حدود یک ماه پیش در گناباد رخ داد صبح دوشنبه با حضور دو نفر از متهمان اصلی بازسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب گناباد در حاشیه بازسازی صحنه این نزاع با اشاره به دستگیری هر چهار نفر متهم این پرونده اظهار کرد: این نزاع اوایل شهریورماه امسال بین تعدادی از افراد و اراذل و اوباش در خیابان امام خمینی (ره) گناباد رخ داد.

مرتضی امیری با بیان اینکه این اشخاص با استفاده از چاقو و قمه با یکدیگر درگیر شده بودند افزود: این اراذل و اوباش بعد از نزاع دسته جمعی متواری شده بودند که با همکاری مأموران انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی چهار نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد غیر بومی ساکن این شهرستان بودند خاطرنشان کرد: از مکان اقامت آنها تعدادی سلاح سرد شامل چاقو و قمه کشف شده است.

امیری تأمین امنیت مردم را خط قرمز دستگاه قضائی عنوان و تاکید کرد: دستگاه قضائی به صورت قاطع و بدون اغماض با افراد بومی و غیر بومی که به هر نحوی نظم و امنیت عمومی را بر هم بزنند و امنیت جامعه را زیر سوال ببرند برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید با فرهنگ‌سازی و جامعه شناختی صحیح به علت وقوع این آسیب‌ها از وقوع آنها پیشگیری کرد، افزود: باید در کنار برخورد دستگاه قضائی با جرایم و آسیب‌های اجتماعی برای پیشگیری از وقوع جرم نیز برنامه‌ریزی و تلاش شود.

امیری با اشاره به اهمیت نقش خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: استفاده از مشروبات الکلی در بروز نزاع‌های دسته جمعی نقش مهمی دارد.

کد خبر 6226802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha