۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۸

فرمانده انتظامی استان فارس:

سمند حامل ۱۵۹ کیلو حشیش در داراب توقیف شد

سمند حامل ۱۵۹ کیلو حشیش در داراب توقیف شد

شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سمند حامل ۱۵۹ کیلوگرم حشیش در داراب توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری سمند مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۱۵۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری راننده، افزود: در این رابطه یک سواری پژو پارس که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه هر ۲ راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس با رصد شبانه روزی محورهای مواصلاتی استان، اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6226825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سلطان ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      12 2
      درودبه سبزپوشان خسته نباشیدبه سردارحبیبی موفق باشید
    • رهگذر ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      2 2
      اگر اشراف دقیق وهمسو توسط همه ارگانهای نظامی بر جاده هائی که از استانهای مرزی بسمت مرکز کشور بوجود بیاد وماموران با جدیت وانگیزه مناسب تلاش کنند بدون شک در محورهای شناخته شده .قطعا روزانه چند دهه خودرو حامل مواد مخدر و قاچاق دستگیر خواهد شد .این موضوع احتیاج به کار بسیجی وانقلابی دارد وشدنیه .
    • ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      سلام بسیار عالی
    • ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      آنها هم بخاطر فقر ونبود شغل ودرامد این کارمیکنند جوانها. وهزاران آرزو درآینده وجیب خالی