۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹

رییس دانشگاه تربیت مدرس از سخنگوی دولت سیزدهم تقدیر کرد

رییس دانشگاه تربیت مدرس از سخنگوی دولت سیزدهم تقدیر کرد

در نشست هیات رییسه دانشگاه تربیت مدرس از تلاش و خدمات دکتر علی بهادری جهرمی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و سخنگوی پیشین دولت تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، نشست هیات رییسه دانشگاه تربیت مدرس با حضور دکتر علی بهادری جهرمی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و سخنگوی پیشین دولت برگزار شد.

در این نشست دکتر دانشجو با اشاره به شیب رشد منفی که در دانشگاه‌ها در دوران کرونا ایجاد شده بود،‌ اظهار داشت: با تلاش و کوشش اعضای هیات علمی، دانشجویان، ‌مسئولان و کارکنان دانشگاه، شیب رشد دانشگاه دوباره مثبت شد و دانشگاه در امور علمی، آموزشی و پژوهشی رشد خوبی داشته است. همچنین دانشگاه تربیت مدرس در رتبه بندی های مختلف شانگهای،‌ گرین متریک،‌ وبومتریک و ... ارتقا داشته است که این امر حاصل تلاش و زحمت همه دانشگاهیان از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی و تقدیر از تلاش های مسئولان دولت سیزدهم به ویژه دکتر بهادری جهرمی از ایشان به عنوان جوانی متعهد، ‌پرامید و خلاق یاد کرد و گفت: دکتر بهادری جهرمی از خانواده دانشگاه تربیت مدرس بوده و همواره حمایت ها و اقدامات مثبتی را برای دانشگاه به انجام رسانده اند که برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون داریم.

دکتر سرآبادانی مدیرکل حوزه ریاست نیز در سخنانی با اشاره به مدیریت حکمرانی،‌ نگاه جهادی و وسعت نظر دکتر بهادری جهرمی و تاثیرات مثبت آن در گشایش امور کشور و دانشگاه از حمایت و پشتیبانی ایشان از دانشگاه تربیت مدرس تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود از تجربه های حکمرانی مدیریتی و حقوقی ایشان به نحو احسن در دانشگاه استفاده شود.

در ادامه دکتر علی بهادری جهرمی در سخنانی اظهار داشت: شهید رییسی همواره اعتماد و توجه ویژه ای به دکتر دانشجو و دانشگاه تربیت مدرس داشتند و به طور کلی نهاد دانشگاه برای ایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و همواره امور مربوط به دانشگاه ها را به صورت ویژه پیگیری می کردند . همچنین احترام به اساتید و پیشکسوتان عرصه علم و دانش از مواردی بود که شهید رییسی همواره به آن توجه ویژه ای داشت.

وی گفت: افتخار من این است که فرزند کوچک دانشگاه تربیت مدرس هستم و همواره از علم و تجربه اساتید این دانشگاه بهره مند میشوم . اساتید این دانشگاه از ظرفیت های خوبی برای حکمرانی کشور برخوردار هستند و امیدواریم در راستای حکمرانی کشور،‌ تربیت نیرو در این زمینه و مطالعات ویژه پیرامون مسایل، مشکلات و نیازهای جامعه گام های موثری را بردارند.

در پایان نشست رییس دانشگاه با اهدای لوح تقدیر از تلاش و خدمات صادقانه دکتر بهادری جهرمی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6226862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha