۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مطرح کرد؛

رشد ۸۰ درصدی سرانه ورزشی در مدارس خوزستان

رشد ۸۰ درصدی سرانه ورزشی در مدارس خوزستان

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پروژه ورزشی شهید سلیمانی فضای تربیت‌بدنی در کشور را زنده کرد و با اجرای این طرح، سرانه ورزشی در استان خوزستان با رشدی ۸۰ درصدی روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی پیش از ظهر امروز دوشنبه در آئین افتتاح همزمان ۴۷۳ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: امروز در استان خوزستان همزمان با سایر استان‌های کشور ۲۴ پروژه ورزشی در طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از دولت شهید رئیسی آغاز شد، گفت: پروژه ورزشی شهید سلیمانی فضای تربیت‌بدنی در کشور را زنده کرد و با اجرای این طرح، سرانه ورزشی در استان خوزستان با رشدی ۸۰ درصدی روبه‌رو شد.

حبیبی با اشاره به استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش ادامه داد: امسال حدود ۴ هزار نفر در آموزش‌وپرورش استخدام شدند که در این میان نیروهای تربیت‌بدنی نیز جذب آموزش و پرورش می‌شوند. البته ما همواره در برخی از شهرستان‌ها با مشکل نقل و انتقال معلمان رو به رو هستیم. در عین حال توانمندسازی معلمان نیز لازم و ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در مهرماه حدود یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس از محل مسوولیت‌های اجتماعی شرکت نفت افتتاح خواهد شد. در عین حال تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در سطح استان خوزستان توزیع می‌شود.

حبیبی از توزیع تجهیزات ورزشی در استان خبر داد و گفت: در مهرماه نیز شاهد توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس استان خوزستان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان در جشنواره نوجوان سالم موفق به کسب رتبه برتر شد. همچنین میانگین رشد معدل دانش‌آموزان خوزستانی نیز در بین ۵ استان برتر کشور قرار گرفت که امیدواریم این اتفاقات در طی چندسال آینده ادامه پیدا کند.

کد خبر 6226884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زینب IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 0
      باسلام‌‌واحترام من‌کد۶‌فرهنگیان‌خوردم‌لطفا‌‌برامون‌کاری‌کنید‌‌تکمیل‌ظرفیت‌برا‌فرهنگیان‌بزارین‌امسال من‌خیلی‌زحمت‌کشیدم۳سال‌پشت‌کنکورم‌‌کلی‌زحمت‌‌کشیدم‌‌امتحان‌نهایی‌دوباره‌دادم‌‌‌ترازم‌خوبه‌معدلم‌خوبه‌ونسبت‌به‌کسی‌که‌قبول‌شده‌‌هم‌ترازم‌‌وازبعضی‌ها‌بالاتر اول‌ازخدا‌واهل‌بیت‌(ع)‌وثانیا‌ازشما‌میخواهم‌‌