۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان خبر داد؛

خرید ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی جدید برای مدارس لرستان

خرید ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی جدید برای مدارس لرستان

خرم‌آباد - سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان از خرید ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی جدید برای مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند در سخنانی با بیان اینکه سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان هزینه شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و البته مساعدت وزارت آموزش‌وپرورش برای سال جاری ۸۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌یافته است تا بستر آموزش در مدارس به‌ویژه هنرستان‌ها با امکانات به‌روز و مناسب فراهم شود

وی افزود: یک کاروان جدید از تجهیزات که امروز به سراسر شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال می‌شود یکی از بزرگ‌ترین محموله‌های تجهیزاتی آموزش‌وپرورش است که ارزشی بیش از ۴۰ میلیارد تومان دارد که خریداری و در اختیار مدارس قرار داده شد.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سال جاری دو بار تجهیزات ورزشی به مدارس استان ارسال شده است، بیان داشت: در طول سال تحصیلی بر حسب نیازسنجی از سطح مدارس استان تجهیزات موردنیاز خریداری خواهد شد و در اختیار آموزش قرار می‌گیرد.

بهاروند، گفت: امروز هم‌زمان با ارسال تجهیزات به مدارس ۱۲ چمن مصنوعی که در داخل فضاهای آموزشی احداث شده بود افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

کد خبر 6226887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha