۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹

مدیرکل بنیاد حفظ آثار مقدس خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت مطالبه گری پیرامون موزه دفاع مقدس/پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه

ضرورت مطالبه گری پیرامون موزه دفاع مقدس/پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه

بیرجند-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه دفاع مقدس استان گفت: این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا فلاحی ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری هر چه از دفاع مقدس دورتر می‌شویم باید معرفت ما به آن بیشتر شود چرا که دست تحریف گران در کمین است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر فرهنگ سازی نکنیم تحریف وارد تاریخ دفاع مقدس می‌شود و جای ارزش‌ها را تغییر خواهد داد.

فلاحی بیان کرد: دشمن می‌خواست با راه اندازی جنگ انقلاب را خاموش کند ولی همین دفاع مقدس موجب گسترش ارزش‌های انقلابی شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود، افزود :۲۴۰ عنوان و در قالب هزار و ۵۲۸ فعالیت در هفته دفاع مقدس سال جاری در خراسان جنوبی برنامه اجرا می‌شود.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس

فلاحی بیان کرد: رژه نیروهای مقدر نیروهای مسلح مهمترین برنامه در مراکز شهرستان‌ها است که در ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه استانی دفاع مقدس با عنوان "در راه فتح قله‌ایم" نیز در بیرجند برپا خواهد شد، افزود: مراسم سراسری «جهاد مقاومت از دیروز تا امروز» و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را در روز چهارشنبه چهارم مهرماه خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: غبار روبی مزار شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا، افتتاح پنج یادمان شهدای گمنام، رونمایی از ۶۰ عنوان کتاب دفاع مقدس را نیز در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

فلاحی با اشاره به اینکه اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی است، گفت: همچنین برای برگزاری کارگاه‌های نقد کتاب در حوزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار کرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: آئین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس نیز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه ساعت ۹:۴۵ دقیقه در مجتمع ایثار بیرجند برگزار می‌شود.

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه باغ موزه دفاع مقدس

وی با بیان اینکه پروژه باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی در حال حاضر حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: از خبرنگاران محترم درخواست می‌کنیم در حوزه موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی از مسئولین مطالبه گری داشته باشند تا هر چه زودتر این پروژه مهم فرهنگی استان به نتیجه برسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: همین پروژه‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که بر اخلاق و منش عمومی جامعه و جوانان تأثیر گذاشته و آنان را با معنویات آشنا می‌کند.

کد خبر 6226900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha