۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان:

آبرسانی به ۱۵۶ روستای استان زنجان در دستور قرار دارد

آبرسانی به ۱۵۶ روستای استان زنجان در دستور قرار دارد

زنجان-مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان گفت: در قالب جهاد آبرسانی تامین آب ۱۵۶ روستا در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال جهانبخش، ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: سپاه و بسیج در بحث محرومیت زدایی اقدامات مختلف در بخش‌های عمرانی، بهداشتی، معیشتی و سایر موارد انجام می‌دهد.

وی به جهاد آبرسانی و تأمین آب آشامیدنی در روستاها اشاره کرد و گفت: جهاد آبرسانی ۵۷ روستا را تمام کردیم و ۱۵۶ روستا در برنامه سه ساله آینده قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان در مورد تأمین مسکن برای مددجویان عنوان کرد: ۱۵۱ مددجو در سطح استان داریم که زمین ندارند و قرار است با کمک بنیاد مسکن زمین تأمین و کار ساخت واحدها آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نصب ۳۵۵ نیروگاه کوچک‌مقیاس را در برنامه داریم، تصریح کرد: اگر بانک‌ها یاری کنند این نیروگاه‌ها احداث می‌شود.

جهانبخش با اشاره به اینکه با اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ در سال گذشته برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان برای امسال تسهیلات کارسازی شده است.

وی به لزوم فراهم کردم امکانات برای ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: در سه ماهه اول امسال ۲۰۵ سری کمک جهیزیه و لوازم خانگی توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۹۷۲ نفر دارو دریافت کردند، عنوان کرد: بیش از ۳ هزار ویزیت انجام و ۱۵۵۲ بسته معیشتی توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۱۴ هزار پرس غذا و دریافت ۲۸۴ رأس نذر قربانی یادآور شد: فاز نخست کمپ ماده ۱۶ آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 6226907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha