۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴

امام جمعه بیجار:

وحدت مسلمانان موجب نابودی دشمنان می‌شود

وحدت مسلمانان موجب نابودی دشمنان می‌شود

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: وحدت مسلمانان موجب نابودی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خورشیدی در جلسه وحدت اسلامی، نجات فلسطین مظلوم اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و هفته وحدت اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام محور وحدت بودند و هستند و ما نیز وظیفه داریم خودمان را به محور وحدت نزدیک کنیم.

وی ادامه داد: وجود پیامبر مکرم اسلام باعث شده که فرق‌های مختلف دل‌هایشان بهم نزدیک شود اما در طول تاریخ می‌بینیم از دوران قرون وسطی به شخصیت پیامبر بی احترامی می‌شود تا این چهره نورانی را کم اهمیت جلوه دهند.

روحانیون اخلاق نیکوی پیامبر را به مردم معرفی کنند

حجت الاسلام خورشیدی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده اسلام می‌خواهند چهره نورانی و شخصیت بزرگ پیامبر اکرم این مرکز و این منبع را مخدوش کنند اما ما روحانیون و مبلغین وظیفه داریم چهره نورانی و اخلاق نیکوی پیامبر رحمت را به مردم نشان دهیم.

وی گفت خداوند متعال در قرآن کریم شش عنوان را با بیان می‌کند تا بتوانیم در برابر دشمنان بایستیم ابتدا ثابت قدم بودن است یعنی در مسیر ارزش‌ها باید ثابت قدم باشیم.

حجت الاسلام خورشیدی تاکید کرد: دومین عنصر یاد فراروان خداوند متعال را داشته باشیم و سومین عنصر و دستور خداوند اطاعت و پیروی کردن از خداوند متعال و رسول مکرم است.

وی ادامه داد: خداوند متعال همواره تاکید دارند که تفرقه و کشمکش نداشته باشید و باید اتحاد داشته باشیم.

وحدت مسلمانان و عمل به قرآن عامل ظفر بر دشمنان است

امام جمعه بیجار اضافه کرد: اگر همه ما به این دستورات عمل کنیم و امت واحدی بشویم و به قرآن عمل کنیم می‌توانیم بر اسرائیل غاصب پیروز شویم.

وی گفت: اتحاد اهمیت زیادی دارد و یکی از دستورات قرآن کریم داشتن صبر و استقامت است چرا که خداوند متعال استقامت کنندگان را دوست دارد و یاری می‌کند.

حجت الاسلام خورشیدی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جهاد اشاره کرد و ابراز داشت: جهاد باید با یک فرماندهی اداره شود و امروز پیروی از دستورات مراجع تقلید ضرورت مهمی است.

وی تاکید کرد: این قانون اسلام است که باید اتحاد وجود داشته باشد و امدادهای غیبی برای جامعه آیت که اتحاد دارت. و ما نیز باید سبک زندگی اسلامی را ترویج دهیم.

وی گفت: اخلاص در عمل بسیار مهم است و امیدواریم این وحدت ادامه داشته باشد و امروز در این جلسه نیز شاهد هستیم مه وحدت جاری است و برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر قرار دارند و باید دانست که انسان با وحدت می‌توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

کد خبر 6226937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha