۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

رسول خدا محور وحدت مسلمانان جهان است

رسول خدا محور وحدت مسلمانان جهان است

سنندج-سرپرست معاونت فرهنگی مرکزبزرگ اسلامی غرب کشور گفت: رسول خدا و قرآن کریم محور وحدت مسلمانان جهان محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا محمد اشرف ایل بیگی ظهر دوشنبه در همایش میلاد پیامبر رحمت ندای وحدت که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع و مولود پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمت‌گزاری به جامعه معزز روحانیت را بخشید.

وی افزود: ماه ربیع ماه میلاد است که اتفاق نظر همه مورخان و اکثریت اهل تشیع و تسنن بر این باورند.

وی عنوان کرد: اختلافی در تاریخ روز بین دو مذهب وجود دارد که تفرقه‌اندازها در ابتدای انقلاب آنرا تبدیل به تفرقه می‌کردند که با هوشیاری بنیان گذار کبیر انقلاب و نامگذاری این هفته و فاصله دو تاریخ با نام هفته وحدت این توطئه خنثی شد.

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: رسول خدا که محور اتحاد و انسجام و وحدت مسلمین و قرآن کریم محور دیگر است که هر دو وحدت آفرین در جامعه اسلامی هستند.

ماموستا ایل‌بیگی خاطرنشان کرد: بحث امروز جامعه اسلامی فلسطین است که از محورهای مشترک جامعه اسلامی و ام‌المشاکل ما بحث مظلومیت غزه است.

وی اظهار کرد: رژیم فاسد صهیونیستی که با حمایت دولت‌های قدرتمند بر مردم بی‌دفاع فلسطین تمام جنایت‌ها را اعمال می‌کند امروز تنها با وحدت مسلمانان رهایی می‌یابد.

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عنوان کرد: بی‌رحمی این رژیم سال قبل به اوج خود رسید و امروز باید بنا بر تکلیف خود در قبال فلسطین که این بحران عیان است باید برخورد کرد.

ماموستا ایل‌بیگی بیان کرد: بحران پنهان دیگر علیه فلسطین بحران و امپریالیسم رسانه علیه مردم مظلوم فلسطین است که باید با آن مقابله کرد و هنر شیطان این است که قبح را حسن و برعکس نشان دهد که مایه شرمساری است.

وی گفت: دول استکباری نه به بیانیه‌های سازمان ملل و نه به افکار عمومی علیه این همه جنایت واکنش نشان نمی‌دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی مرکزبزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: مسلمانان باید با اتحاد و وحدت خود علیه این همه توحش به‌پا خیزند و تمام اقدامات امپریالیسم علیه مردم بی‌دفاع فلسطین را با همدلی خنثی کنند.

کد خبر 6226977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha