۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵

استاندار خراسان شمالی:

عروج ایثارگرانه مرحوم «جلال اسدی» را تسلیت عرض می‌کنم

عروج ایثارگرانه مرحوم «جلال اسدی» را تسلیت عرض می‌کنم

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی در پیامی عروج ایثارگرانه مرحوم جلال اسدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در پیامی عروج ایثارگونه خادم فداکار مرحوم جلال اسدی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی (ع) ایثار را برترین عبادت و شکوهمندترین سیادت می‌دانند و می‌فرمایند: الإِیثارُ أفضَلُ عِبادَةٍ، و أجَلُّ سِیادَةٍ درخشان‌ترین نام‌ها در تاریخ بشری، آنهایی هستند که از جان و مال و وقت و دارایی‌های مادی و معنوی خود برای امری انسانی مثل کمک به دیگران یا نجات جان انسان‌ها گذشته‌اند و اینگونه، محبوب مردم و در تاریخ، جاودانه شده و نزد خداوند نیز ماجور گشته‌اند.

مرحوم جلال اسدی که در ایام اربعین در آتش سوزی هتل، ایثارگرانه به کمک زائران حضرت اباعبدالله (ع) شتافت و باعث نجات دهها انسان شد، از آن جمله است.

مرحوم اسدی با انگیزه‌ای فراتر از محاسبات مادی و برای رضای الهی به کمک زائران سید الشهدا (ع) شتافت و پس از تحمل جراحات و سوختگی‌های ناشی از این عملیات ایثارگرانه، بالاخره رضوان الهی را در سرای باقی به جان خرید و محبوب قلوب مؤمنان شد و نام و یادش را بر دل‌ها ابدی و ماندگار ساخت.

اینجانب عمل شرافتمندانه و ایثارگرانه ی مرحوم جلال اسدی را که یک بار دیگر فضائل اخلاقی و فرهنگ متعالی نوع دوستی را در جامعه زنده کرد، تحسین می‌کنم و به روح با عظمتش درود می‌فرستم و رضوان الهی را برایش مسالت دارم و برای خانواده بزرگوارش صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

کد خبر 6226991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha