۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز خبر داد؛

وجود ۸۵۰۰ چاه غیرمجاز در بخش کشاورزی و صنایع استان البرز

وجود ۸۵۰۰ چاه غیرمجاز در بخش کشاورزی و صنایع استان البرز

کرج- مدیرعامل آب و فاضلاب البرز از وجود وجود ۸۵۰۰ چاه غیرمجاز در بخش کشاورزی و صنایع استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری با اشاره به اینکه پویش شناسایی، جمع آوری و یا تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز به صورت مداوم در حال اجرا است، گفت: باوجود افزایش ناترازی و حوادث برق چاه‌های تأمین آب استان، با کاهش قطعی آب و افزایش رضایتمندی مشترکان در تابستان ۱۴۰۳ رو به رو هستیم.

وی افزود: تمام اقدامات فنی مهندسی و مدیریتی پیش بینی شده برای تابستان امسال انجام شد تا تمام ظرفیت تأمین و توزیع آب وارد مدار بهره برداری بشود ازجمله ورود بخش اضطراری تصفیه خانه شماره ۳ کرج، افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های شماره یک و دو آب کرج به میزان افزایش ۳۰ درصد ظرفیت تولید آب نسبت به سال قبل که در تحقق کاهش چشمگیر بروز تنش آبی اثربخش بوده‌اند.

نامداری ادامه داد: رفع مشکل منطقه اخترآباد، مهرشهر کرج که طی یک ماه پیش به واسطه فرونشست زمین شد به صورت موقت با اجرای لوله گذاری مدیریت شد و طی دو ماه آینده به طور کامل و اصولی مرتفع می‌شود.

وی گفت: در استان البرز ۸۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در بخش کشاورزی و صنایع است در حالی که در سطح شرکت آبفا برای تأمین آب شرب و بخش خانگی فقط حدوداً ۵۴۰ دستگاه چاه دارد که در مقایسه با چاه‌های غیرمجاز سایر بخش‌ها درصد بسیار کمی است که دستگاه‌های مربوط باید به این مهم رسیدگی کنند.

کد خبر 6227035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha