۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

به مناسبت هفته وحدت؛

۱۲ محفل انس با قرآن در خراسان رضوی برگزار می‌شود

۱۲ محفل انس با قرآن در خراسان رضوی برگزار می‌شود

مشهد- به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت محمد (ص)، از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، محافل انس با قرآن در استان خراسان رضوی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مسعود میریان، مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی با اشاره به این که هفته وحدت فرصت مناسبی برای تقویت اخوت و اتحاد بین مسلمانان است، اظهار کرد: رسول خدا (ص) دو میراث ارزشمند یعنی قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) را به‌عنوان امانت برای امت اسلامی به‌جای گذاشتند تا با پیروی از آنها، موجب حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه باشیم.

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی افزود: ازاین‌رو در هفته وحدت ،۱۲ محفل انس با قرآن از ۲۶ تا ۲۹ شهریور در مساجد شهر و روستاهای تربت‌جام، صالح‌آباد، خواف، تایباد و باخرز با حضور جمعی از عموم مردم و حافظان و قاریان بین‌المللی، ملی و استانی برگزار خواهد شد تا ادامه‌دهنده راه پیامبر گرامی اسلام (ص) در ترویج آموزه‌های قرآنی باشیم.

وی با اشاره به این که در کشور شیعه و سنی در کنار هم به‌خوبی زندگی می‌کنند، ادامه داد: این محافل باهدف ترویج آموزه‌های قرآنی و میراث‌داری از سرمایه گران‌بهای پیامبر گرامی اسلام (ص) و با حضور قاریان و حافظان ملی و استانی با تأکید بر وحدت برگزار می‌شود.

کد خبر 6227100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha