۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۷

انتقاد معاون استاندار گیلان از عملکرد بانک ها

انتقاد معاون استاندار گیلان از عملکرد بانک ها

رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک ها گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم عملکرد سختگیرانه ای دارند.

به گزارش خبرنگار مهر محمد جلایی ظهر دوشنبه در شورای اجتماعی مشترک کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده در رشت اظهار کرد: چرخه جهان هستی بر پایه نظم و انسجام استوار است و لذا نظم محوری را باید سرلوحه کار قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم وظیفه شناسی و مسؤولیت شناسی در افراد بیان کرد: در هر جایگاه و مسؤولیتی که قرار داریم نسبت به اعتلای نظام اسلامی وظیفه مند هستیم.

جلایی با بیان اینکه کار جهادی محور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: جهاد محوری در کارها رمز موفقیت و پایه و اساس تعالی است.

وی با انتقاد از تعدد جراید و رسانه‌ها در گیلان افزود: فعالیت بخش قابل توجهی از این جراید و رسانه‌ها در گیلان غیر قانونی بوده و گاهاً نظارتی بر عملکرد آنها صورت نمی‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک‌ها در قبال پرداخت تسهیلات بیان کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم عملکرد سختگیرانه ای دارند و این مهم نارضایتی را در جامعه افزایش می‌دهد.

جلایی با اشاره به برخی کوتاهی‌ها در بخش‌های مختلف اضافه کرد: بسیاری از چالش‌ها و نارضایتی‌های اجتماعی ناشی از کوتاهی‌ها و عملکرد ضعیف است و این مهم به صورت گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها بسط و انتشار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن خانواده و مقام زن را هدف گرفته است، افزود: گیلان به عنوان پایلوت و بزنگاه تنش‌های مدنی و مرکز پیاده سازی اهداف ضداجتماعی دشمن انتخاب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش باید مادر تحولات اجتماعی باشد، گفت: عملکرد آموزش و پرورش در حوزه اجتماعی و تربیتی ضعیف است.

جلایی با انتقاد از حذف دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: آموزش و پرورش نیازمند نیروهای خودساخته، متعهد و انقلابی است تا برای جامعه انسان سازی کند.

کد خبر 6227118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha