۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش البرز:

طرح شهید سلیمانی با هدف ساخت سالن های ورزشی اجرا می شود

طرح شهید سلیمانی با هدف ساخت سالن های ورزشی اجرا می شود

کرج- معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش البرز با اشاره به ارسال بیش از ۵ میلیارد تومان تجهیزات به مدارس استان گفت: طرح شهید سلیمانی باهدف ساخت سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمسلم رئیسی در حاشیه اعزام کاروان تجهیزات آموزشی‌، ورزشی و بهداشتی «مهر امام رضا (ع)» به مدارس استان البرز بیان کرد: یکی از سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، بحث فضا، امکانات و تجهیزات است که طرح شهید سلیمانی در همین راستا و باهدف ساخت سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در اعزام این کاروان، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات اختصاص داده شده است و شامل بیش از ۱۳ هزار قلم تجهیزات ورزشی، تجهیز ۵۰ اتاق بهداشت و اهدای تجهیزات ضروری بهداشتی به بیش از ۸۰۰ مدارس می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند در ساحت تربیت‌بدنی و اوقات فراغت بهره‌برداری کنند.

رئیسی در رابطه با سرانه ورزشی استان البرز گفت: پایان سال ۱۴۰۰ سرانه‌ی ورزشی آموزش و پرورش استان البرز ۹/۵ سانتی‌متر مربع برای هر دانش‌آموز بوده که با استقرار دولت سیزدهم و اجرای طرح شهید سلیمانی این درصد به ۱۷/۸ سانتی متر مربع رسیده است که امیدواریم در دولت جدید هم این روند استمرار پیدا کند.

کد خبر 6227184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha