۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴

معاون فرماندار شفت:

مناسب سازی ساختمان های اداری در دستور کار مدیران قرار گیرد

مناسب سازی ساختمان های اداری در دستور کار مدیران قرار گیرد

شفت- معاون فرماندار شفت با اشاره به مناسب سازی محیط اداری و شهری برای سالمندان و معلولان گفت: مناسب سازی ساختمان های اداری در دستور کار مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فیض بخش بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای مناسب سازی و سالمندی شهرستان اظهار کرد: مناسب سازی محیطی ادارات و نهادهای شهرستان شفت در ارائه خدمات به جامعه معلولین، جانبازان و سالمندان باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون فرماندار شفت بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و افزود: تیم‌های نظارتی بر اماکن عمومی مثل سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، ادارات و بانک‌هایی که سالمندان و معلولین بیشتر با آنها سر و کار دارند ناظر و آنها را در اولویت مناسب سازی قرار دهند.

فیض بخش با اشاره به اینکه سالمندان و معلولین باید همانند سایر افراد جامعه از خدمات و امکانات عمومی به صورت یکسان برخوردار باشند، تصریح کرد: باید مناسب سازی و شرایط لازم برای بهره گیری و استفاده سالمندان و معلولان از امکانات اداری در تمامی ادارات و ارگان‌های دولتی فراهم شود.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری‌ها می‌توانیم به افراد جامعه از طریق نصب بنر و برنامه‌های فرهنگی در خصوص رعایت حقوق معلولان جامعه آموزش‌های لازم را بدهیم تا مردم نسبت به رعایت حقوق آنها بی تفاوت نباشند.

معاون فرماندار شفت سالمندان را گنجینه‌های ارزشمند جامعه دانست و خاطر نشان کرد: سالمندان جوانان دیروز هستند و با سپری کردن مسیر زندگی، سر شار از تجربه‌های ارزنده هستند که به بهای جوانیشان به دست آمده است.

کد خبر 6227188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha