۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۱

معاون ورزش و جوانان مازندران:

مازندران در المپیک و پارالمپیک درخشان ظاهر شد

مازندران در المپیک و پارالمپیک درخشان ظاهر شد

ساری- معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران در مسابقات المپیک و پارالمپیک درخشان ظاهر شد و جایگاه ورزش استان بالا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دلیری عصر دوشنبه در جلسه هم اندیشی مشترک نواب رؤسای هیأت‌های ورزشی و مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها گفت: در مسابقات المپیک و پارالمپیک مازندران درخشان ظاهر شد و جایگاه ورزش مازندران رفیع است و این وظایف ما را سنگین‌تر می‌کنند.

وی افزود؛ با برنامه محوری باید به سمت جلو پیش برویم و در حوزه ورزش آقایان و بانوان یک تراز باید تعریف کنیم تا عملکردها رصد و بررسی شود.

دلیری با تاکید بر استعدادیابی در ورزش بانوان گفت: با استفاده از ظرفیت مربیان با دانش و تفاهم با آموزش و پرورش می‌توانیم در راستای استعدادیابی گام برداریم.

معاون امور ورزش اداره کل در ادامه با تاکید بر اهمیت ورزش روستا بیان داشت؛ کمیته ورزش روستا باید در دل هیأت‌های ورزشی شکل بگیرد که موجب توسعه ورزش در همه ی ابعاد می‌گردد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: سعی کردیم در ورزش مازندران هوای تازه ایجاد کنیم و بدنبال این هستیم زیرساخت‌ها بیشتر از این توسعه دهیم.

وی افزود؛ جلسات اینچنینی برای کمک به رشد ورزش است و توسعه ورزش بانوان سبب می‌شود زیرساخت‌های ورزش بانوان هم رشد کند.

رجبی همچنین بیان داشت؛ در موضوع تقویت ورزش بانوان باید ذهن‌ها تغییر کند و نواب رؤسای هیأت‌های ورزشی و مسئولان ورزش بانوان در این تغییر تأثیرگذار هستند.

خدمتگزاری مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان نیز گزارشی از وضعیت ورزش بانوان استان ارائه کرد و نواب رؤسای هیأت‌های ورزشی و مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

کد خبر 6227190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha