۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۹

با حضور استاندار تهران انجام شد؛

افتتاح همزمان ۳ پروژه بزرگ شهری در رباط کریم

افتتاح همزمان ۳ پروژه بزرگ شهری در رباط کریم

رباط کریم- سه پروژه بزرگ شهری در رباط کریم با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که بعد از ظهر دوشنبه و با حضور استاندار تهران، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهری و شهروندان رباط کریم برگزار شد، سه پروژه بزرگ عمرانی در شهر رباط‌کریم به بهره‌برداری رسید.

بوستان خطی شهید آبشناسان، خیابان مهر سفیدار و بوستان بهار سفیدار از جمله این پروژه‌ها است.

حمیدرضا اله‌یاری، شهردار رباط‌کریم در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه‌ها، گفت: این دستاورد بزرگ حاصل تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شهرداری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر است.

وی افزود: ما به وعده‌های خود عمل کردیم و امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی هستیم که به طور مستقیم بر کیفیت زندگی شهروندان تأثیرگذار خواهد بود.

شهردار رباط کریم گفت: بوستان خطی شهید آبشناسان، با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی مناسب برای ورزش و تفریح شهروندان احداث شده است.

وی اضافه کرد: آسفالت و بهسازی خیابان مهر سفیدار نیز تردد شهروندان را تسهیل کرده و چهره جدیدی به این منطقه بخشیده است.

اله یاری گفت: بوستان بهار سفیدار، نیز با مساحت پنج هزار مترمربع، به عنوان یکی از فضاهای سبز جدید شهر به بهره‌برداری رسیده و مکانی مناسب برای استراحت و تفریح شهروندان فراهم کرده است.

علیرضا فخاری استاندار تهران نیز در این مراسم با تبریک به شهروندان رباط‌کریم، بر اهمیت توسعه فضاهای سبز و بهبود زیرساخت‌های شهری تاکید و از تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

کد خبر 6227200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha