۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری البرز:

موافقتنامه سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیاردی در صنعت نفت وگاز امضا شد

موافقتنامه سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیاردی در صنعت نفت وگاز امضا شد

کرج- مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری البرز گفت: در چهارمین سالروز تأسیس این صندوق در استان موافقت نامه سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریالی در عرصه صنعت نفت و گاز امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا باباخان روز دوشنبه در حاشیه آئین چهارمین سالروز تأسیس صندوق پژوهش و فناوری استان البرز افزود: این شرکت در حوزه تأمین تجهیزات صنعت نفت و گاز پای به عرصه فعالیت گذاشته که اقدام صندوق البرز بزرگترین حمایت مالی در بین صندوقهای پژوهش کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اکنون صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با حمایت از طیف وسیع شرکت‌های دانش بنیان درصدد گسترش زنجیره فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان از جمله حوزه نفت و گاز در استان و کشور است.

باباخان گفت: امروز در چهارمین سالروز تأسیس صندوق پژوهش و فناوری البرز موافقت نامه سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریالی در عرصه صنعت نفت و گاز امضا شد که حرکت جدیدی در این عرصه به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با ارزش گذاری بر روی تولیدات شرکتهای دانش بنیان مسیر آینده تولید و رقابت در بازارهای داخلی و جهانی را هموار می‌کند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری البرز گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده علمی قدرت ریسک پذیری این شرکت‌ها و افراد خلاق را بالا می‌برد و به همین دلیل صندوق پژوهش و فناوری البرز به دنبال میدان دادن به دانش بنیان‌ها و صاحبان ایده است.

کد خبر 6227210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha