۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۱۸

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز:

تقویت مراکز یادگیری محلی سوادآموزی البرز با جدیت پیگیری می شود

تقویت مراکز یادگیری محلی سوادآموزی البرز با جدیت پیگیری می شود

کرج- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: توسعه و تقویت مراکز یادگیری محلی و توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در حوزه سوادآموزی البرز با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رؤیا عسگرپور در دومین نشست کمیته بهبود کیفیت سوادآموزی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی برنامه‌های سوادآموزی جزو اولویت‌های راهبردی سوادآموزی استان است، گفت: جذب و آموزش افراد محروم از سواد نیازمند برنامه ریزی دقیق و نگاه تحولی است.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌های جدید سازمان نهضت سوادآموزی در کنار فرهنگ سازی برای سواد آموزی در بین تمام اقشار جامعه، تصریح کرد: آموزش به افراد محروم از سواد و بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش به عنوان نخستین گام در ریشه کنی بیسوادی است و جامعه‌ای که میزان بهره مندی آن از نعمت سواد بالاتر باشد، جامعه‌ای متعالی و پیشرو است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این معاونت در سال تحصیلی گذشته، اظهار کرد: تمرکز بر برنامه‌های کیفیت بخشی، توسعه مشارکت‌های بین بخشی، نظارت و بازدید بر عملکرد تا پایین‌ترین سطوح را از جمله برنامه‌های معاونت سوادآموزی استان در تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموزی از استان بر شمرد.

عسگرپور بیان کرد: ترغیب افکار عمومی برای ارتقای سواد، توسعه و تقویت مراکز یادگیری محلی، توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در حوزه سوادآموزی، تقویت نظارت بر فرآیندهای اجرایی و صیانت از اعتبارات از دیگر مواردی است که در استان با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

کد خبر 6227258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha