۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹

شهروندان آبیار آذربایجان شرقی تجلیل شدند

شهروندان آبیار آذربایجان شرقی تجلیل شدند

تبریز- دومین جلسه تجلیل از مشترکین «آبیار» با حضور مدیرعامل آبفای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از شهروندان "آبیار" بر اهمیت ارتقای فرهنگ مصرف بهینه آب و افزایش آگاهی عمومی در خصوص منابع آبی تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش کلیدی مشارکت مردم و نهادهای مدنی در مدیریت مصرف آب و حل چالش‌های زیست‌محیطی، حفظ منابع آبی استان را حیاتی دانست و از اقدامات شرکت آبفا در این زمینه خبر داد.

وی همچنین از همراهی مشترکین در گزارش موارد تخلف و هدررفت آب قدردانی کرد و افزود که سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (۱۲۲) به‌عنوان پل ارتباطی با شهروندان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است.

مدیرعامل همچنین تأکید کرد که این لوح‌های تقدیر بیانگر اهمیت و ارزش مشارکت شهروندان مسئولیت‌پذیر است و شرکت آب و فاضلاب استان به‌عنوان بخشی از وزارت نیرو این همکاری‌ها را ارج می‌نهد.

وی تصریح کرد که گزارش‌های شهروندان از هدررفت آب، نقش مهمی در حفظ منابع آبی ایفا می‌کند و این روند باید ادامه یابد.

عظیم‌پور، قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب نیز در این مراسم با تشکر از مدیرعامل شرکت برای دستور تجلیل از شهروندان "آبیار"، به اهمیت احساس مسئولیت شهروندان در همکاری با شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد و این تجلیل را به‌عنوان یک ابتکار نوین در سطح کشور معرفی کرد.

در پایان مراسم، شهروندان "آبیار" انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی شد.

کد خبر 6227280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      از شما درخواست دارم مسعولان دولت چهاردهم صدای بی صدایان باشید دریابید معلولان بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه پول دکتر دارو درمان ماهانه معلولان حتی دو سال است عیدی معلولان قطع کردند هنوزم چشم انتظار موندیم اندک عیدی شاید واریز کردند واقعا خیلی سخته همیشه شرمنده خانواده هستیم کاری کنید ماده ۲۷ چندی
    • م US ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      احسنت به مدیر بالیاقت آقای عظیم پور قائم مقام محترم آبفای استان.