۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۲۸

پزشکیان نوشت؛

برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم

برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم

رئیس جمهور ضمن تاکید بر تکریم مردم، نوشت: برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان عصر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق.

رئیس جمهور ادامه داد: این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تأمین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تأمین زندگی آنها می‌دانیم.

پزشکیان افزود: کشورهای منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می‌دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است، با شرکای تجاریمان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشورهای اروپایی به دنبال راه حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سو تفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آنها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.

کد خبر 6227350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      0 0
      اگر راست می گویید همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنید
    • م.ج FR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      0 0
      جناب دکتر، ارز ترجیحی رو از حلقوم رانت خواران قطع کن، ارز رو تک نرخی و قیمت آنرا بر عهده بازار آزاد گذار، صادرات و واردات را آزاد کن، بانکهای خصوصی و زیان ده را ببند، واردات خودرو را آزاد کن، به مردم برای ساخت مسکن زمین بده، کمربند سبز شهرها را بردار تا رشد شهرها افقی شود و.... بعداً بیا
    • حمید IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      0 0
      مردم باید در عمل ببینند ودر زندگی این تغییر را ببینند