۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹

رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان کبودراهنگ مطرح کرد؛

بازداشت فروشندگان خاطی بلیت در غارعلیصدر

بازداشت فروشندگان  خاطی بلیت در غارعلیصدر

همدان ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری ۱۹ فرد خاطی در ایجاد بازار سیاه بلیت بازدید از غارعلیصدر در هفته اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی غلامی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام شلوغی حضور گردشگر بخصوص روزهای پایان هفته و ایام تعطیلات بعضی افراد سودجوی بومی در علیصدر نسبت به فروش بلیط به صورت بازار سیاه اقدام کرده بودن که با رصد عوامل نظارتی و همچنین حضور فعال عوامل انتظامی و همکاری مجتمع علیصدر این افراد خاطی دستگیر شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ افزود: ۱۹ فرد خاطی در این راستا دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند که برای ۶ نفر حکم قضائی صادر و پرونده مابقی دستگیر شدگان در مراجع قضائی در حال پیگیری است.

غلامی اظهار داشت: ظرفیت غار محدود بوده و نمی‌توان برای کلیه مسافرانی که در روزهای تعطیل به علیصدر مراجعه می‌کنند بلیط صادر کرد که این امر باعث ایجاد بازار سیاه می‌شود.

وی افزود: بهترین راه این است که گردشگران بصورت اینترنتی از آدرس اینترنتی فروش بلیت alisadr.com بلیت بازدید خود را تهیه کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: بیش از ۸۸۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال تا ۲۰ شهریور امسال بازدید کرده‌اند.

کد خبر 6227784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha