۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱

رئیس مؤسسه منهاج الحسین(ع) پاکستان:

باید با هم متحد شویم و استعمار جهانی را به زانو درآوریم

باید با هم متحد شویم و استعمار جهانی را به زانو درآوریم

رئیس مؤسسه منهاج الحسین(ع) پاکستان تصریح کرد: امام خمینی(ره) روز آخر ماه مبارک را به عنوان روز قدس اعلام کرد و جان تازه‌ای به مسئله فلسطین بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین «محمد حسین اکبر» رئیس مؤسسه منهاج الحسین (ع) پاکستان در وبینار هفتم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نشست، اظهار داشت: این صدای جمهوری اسلامی ایران است که همیشه برای یاری مظلومان جهان بلند است.

وی در ادامه به سفارش خداوند در قرآن کریم و همچنین رسول اکرم (ص) در مورد وجوب کمک مسلمانان به یکدیگر گفت: امروز دشمنان به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کنند و این مردم با اندک وسایلی که در اختیار دارند با آنها مبارزه می‌کنند؛ حال آنکه مسجد الأقصی قبله اول همه مسلمانان است و همه ما باید هر آنچه در توان داریم، برای آزادی آن به کار بریم.

محمد حسین اکبر گفت: مرحوم محمد علی جناح، بنیانگذار پاکستان به ما یاد داد که تسلیم غده سرطانی اسرائیل نشویم و حامی مردم فلسطین باشیم. امام خمینی (ره) فرمود، اگر هر یک از مسلمانان جهان فقط یک سطل آب به طرف اسرائیل بریزند، این رژیم غاصب نابود خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) روز آخر ماه مبارک را به عنوان روز قدس اعلام کرد و جان تازه‌ای به مسئله فلسطین بخشید و ما به عنوان کشورهای همسایه باید هرچه سریع‌تر به کمک برادرانمان در فلسطین بشتابیم. باید با هم متحد شویم و استعمار جهانی را به زانو درآوریم.

کد خبر 6228182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha