۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران؛

۳۲ هزار نفر در کربلا میهمان خادم‌یاران امام رضا (ع) بودند

۳۲ هزار نفر در کربلا میهمان خادم‌یاران امام رضا (ع) بودند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران اظهار داشت: کانون‌های خدمت رضوی استان تهران امسال در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با برپایی موکب پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران اظهار داشت: کانون‌های خدمت رضوی استان تهران امسال در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با برپایی موکب‌هایی به ارائه خدمات و پذیرایی از زائران حسینی پرداختند.

به گفته وی در این ایام سه دسته موکب در داخل کشور عراق (کربلا)، در مرز خسروی و در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برپا شد.

براتلو درباره موکب‌هایی که توسط کانون‌های خدمت رضوی مناطق ۲، ۵، ۱۰ و ۱۱ شهر تهران و شهرستان ورامین به مدت ۱۰ روز در کشور عراق برپا شد، گفت: در این مدت ۳۲ هزار و ۲۰۴ نفر مورد پذیرش و اسکان قرار گرفتند که با ۱۰۷ هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام مورد پذیرایی قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین حدود ۶۵ هزار لیوان آب معدنی، ۳۰ هزار پرس حلیم، ۲۵ هزار ساندویچ فلافل، ۸۰ هزار لیوان چای و ۷۰ کیلو میوه به زائران گرامی ارائه شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران درباره موکب برپا شده در مرز خسروی عنوان کرد: این موکب توسط کانون خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران آماده‌سازی شد. در این موکب با ۳۲ هزار وعده صبحانه، ناهار و شام، ۱۰۰ هزار بطری دلستر، ۳۰۰ هزار لیوان شربت آبلیموه، ۵۰ هزار لیوان آب هندوانه، ۸ هزار عدد میان‌وعده کیک و ۲۰ هزار عدد شربت آماده از زائران پذیرایی شد.

براتلو خبر داد که موکب‌های مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی نیز توسط کانون‌های خدمت رضوی مناطق ۴، ۶، ۱۵ و ۱۶ شهر تهران و شهرستان‌های ورامین و شهرری برپا شد.

وی توضیح داد که توسط این موکب‌ها با نان و تخم مرغ، نیمرو، عدسی، آب دوغ خیار، خورشت قیمه، نان پنیر و سبزی، الویه، ساندویچ فلافل، آب معدنی، شربت، بستنی، نوشمک، کیک، شیرینی، هندوانه، خرما و خیارسبز از عزاداران حسینی پذیرایی شد.

براتلو در پایان از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های خیرین، نهادها و دستگاه‌ها قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده فعالیت‌های موکب‌های کانون‌های خدمت رضوی استان تهران گسترش یابد.

کد خبر 6228209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha