۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

عرصه تعلیم و تربیت باید لباس جدیدی بر تن کند

عرصه تعلیم و تربیت باید لباس جدیدی بر تن کند

قم- مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه تربیت در عصر حاضر یکی از چالش‌های بشری است، گفت: این عرصه باید لباس جدیدی بر تن کند و محتواها به شیوه‌های جدید بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل ظهر سه شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران و جامع الزهرا سلام الله علیها گفت:

تعلیم و تربیت و تحصیل در حوزه‌های علمیه تعطیل بردار نیست و این روزها پس از یک دوره استراحت به منظور بازیابی توان طلاب، حوزه‌های علمیه مجدد فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حوزویان باید در پاسداشت و تحقق میراثی که از پیامبر اسلام امام صادق علیه السلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به آنان رسیده در امر تعلیم و تربیت و تبلیغ همت کنند.

وی با بیان اینکه تربیت در عصر حاضر یکی از چالش‌های بشری است افزود: این عرصه باید لباس جدیدی بر تن کند و باید محتواها به شیوه‌های جدید بیان شود.

حجت الاسلام فاضل ادامه داد: حوزه‌های علمیه خواهران از جمله سنگربانان خط مقدم در عرصه تعلیم و تربیت هستند و ضرورت دارد تا با اقتضائات روز جامعه آشنا باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ابراز کرد: امروز تحولات در دنیا با سرعت صورت می‌گیرد که اگر از این تغییر و تحولات فاصله بگیریم عرصه را باخته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز تبلیغ مرزها را درنوردیده است افزود: در گذشته تبلیغ به صورت سنتی و محدود به داخل کشور بوده است اما امروز ظرفیت‌های بسیار مناسبی از جمله ایام اربعین حسینی وجود دارد که طلاب توانستند در این عرصه حضور خوبی داشته باشند.

کد خبر 6228213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha