۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵

معاون برنامه‌ریزی امور عمرانی فرمانداری رزن:

تعدادی از مدارس رزن نیاز به نوسازی و بازسازی دارد

تعدادی از مدارس رزن نیاز به نوسازی و بازسازی دارد

همدان ـ معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رزن در جلسه مدیریت بحران، از عملکرد ضعیف مدیریت نوسازی استان انتقاد کرد و نسبت به وضعیت نگران‌کننده مدارس شهرستان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل قاسمی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس، اعلام کرد، تعدادی از این مدارس به شدت فرسوده بوده و نیاز فوری به نوسازی و بازسازی دارند.

وی افزود: متأسفانه، با وجود اینکه نوسازی مدارس از وظایف اصلی اداره نوسازی است، بی‌توجهی به این موضوع باعث شده که برخی از مدارس شهرستان در معرض خطر ناایمنی قرار گیرند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رزن همچنین به تخصیص اعتبارات لازم به مبلغ ۶ میلیارد تومان در دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: با این حال، پروژه‌های در حال احداث مانند مدارس فاطمیه در شهر رزن و ملابداع نیمه‌تمام رها شده‌اند.

وی افزود: مدرسه خورونده که با کمک خیرین ۵۰ درصد پیشرفت داشته، هنوز برای تکمیل آن اقدامی صورت نگرفته و مدرسه امتلر که ۱ میلیارد تومان اعتبار از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دریافت کرده، از سال گذشته هنوز آغاز نشده است.

قاسمی تاکید کرد: این اظهارات نشان‌دهنده نیاز فوری به توجه و اقدام جدی در راستای تأمین امنیت و بهبود شرایط آموزشی دانش‌آموزان شهرستان است.

کد خبر 6228912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha