۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰

قیمت روز برندهای مختلف گوشی

قیمت روز برندهای مختلف گوشی

در این مطلب، بررسی جامعی از قیمت انواع تلفن‌های همراه و مشخصات هر برند، به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، باتوجه‌به پیشرفت شگرف تکنولوژی، جهت دستیابی به لیست قیمت روز برندهای مختلف گوشی موبایل، رجوع به وب‌سایت‌های معتبر مقایسه قیمت بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. بایستی بدانید که ده‌ها شرکت الکترونیکی معتبر در دنیا، درحال‌حاضر مشغول تولید مدل‌های متنوعی از موبایل‌ها هستند و هر یک از آن‌ها، سابقه عرضه صدها نوع مختلف از گوشی‌های همراه را در کارنامه خود دارند. به لطف این تنوع گسترده، کاربران همواره با سردرگمی‌های متعددی روبه‌رو خواهند بود و برای داشتن یک انتخاب ویژه، بایستی بسیاری از پارامترهای مختلف همانند ابعاد گوشی، توان باتری، کیفیت دوربین و… را موردبررسی قرار دهند.

البته در گام آخر، موضوع دستیابی به لیست قیمت روز برندهای مختلف گوشی موبایل بسیار پراهمیت خواهد بود تا افراد بتوانند با صرف کم‌ترین بودجه و زمان ممکن، به بهترین قیمت و برترین فروشندگان موبایل دسترسی پیدا کنند. در این مطلب، بررسی جامعی از قیمت انواع تلفن‌های همراه و مشخصات هر برند، به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

عوامل موثر روی قیمت روز برندهای مختلف گوشی موبایل

قیمت هر گوشی موبایل در عرضه اولیه خود، همواره از سوی برند سازنده آن اعلام می‌شود. بااین‌حال، شرایط ورود مدل‌های متنوع این کالاهای محبوب به کشورهای مختلف جهان، متفاوت است و واردکنندگان و فروشندگان متعددی در روند قیمت‌گذاری دخالت دارند. در یک نگاه کلی، قیمت خرید روز برندهای مختلف گوشی بر مبنای پارامترهای مهم زیر تعیین می‌شود:

شرکت تولیدکننده

سال ساخت دستگاه

میزان ظرفیت باتری

قدرت رم و پردازنده

حافظه داخلی گوشی‌های همراه

کیفیت و ابعاد صفحه‌نمایش

جنس بدنه

کیفیت دوربین

مدل طراحی

میزان عرضه و تقاضا در بازارها

سیستم‌عامل

هزینه‌های کلی ساخت و هزینه‌های گمرکی

قابلیت‌های امنیتی و بهره‌گیری از استانداردهای IP۶۸

اقلام همراه

ارائه نوآوری‌های خاص

البته، به‌یاد داشته باشید که باتوجه‌به نوسانات شدید قیمت ارز در کشور ایران، تنها نمی‌توان روی ویژگی‌های فنی و ساختاری این‌دست از تجهیزات الکترونیکی برای محاسبه قیمت انواع گوشی موبایل تمرکز داشت؛ بنابراین، هنگام خرید روز برندهای مختلف گوشی موبایل، حتماً باید وضعیت قیمت ارز را موردبررسی قرار دهید.

افزایش قیمت روز برندهای مختلف گوشی موبایل با تعبیه بهترین دوربین‌ها

فاکتور «کیفیت دوربین» همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب و خرید گوشی موبایل شناخته می‌شود. تقریباً اکثر شرکت‌های سازنده گوشی همراه در مدل‌های جدید قابل‌عرضه خود، به‌دنبال افزایش کیفیت دوربین موبایل هستند. جالب است بدانید که سال‌ها قبل شرکت سونی اریکسون با عرضه گوشی K۸۵۰ با دوربین ویژه ۵ مگاپیکسلی، توانست گوی سبقت فروش را از رقبای خود برباید.

با گذشت بیش از ۱۵ سال از عرضه این مدل، امروزه شرکت‌های سامسونگ، شیائومی و اپل با عرضه گوشی‌های دارای دوربین بسیار قدرتمند (همانند اس ۲۴ اولترا، آیفون ۱۳ پرومکس، آیفون ۱۴ پرومکس و …)، به حجم فروش ویژه‌ای دست پیدا کرده‌اند تا بتوانیم بیش‌ازپیش به تاثیر کیفیت دوربین روی افزایش قیمت روز برندهای مختلف گوشی موبایل پی ببریم. باتوجه‌به توضیحات فوق، در ادامه به بررسی قیمت روز گوشی سامسونگ و قیمت روز گوشی شیائومی خواهیم پرداخت.

بررسی قیمت روز گوشی سامسونگ

در فرآیند دریافت لیست قیمت روز برندهای مختلف گوشی موبایل، طیف گسترده‌ای از کاربران ایرانی همواره قیمت روز گوشی سامسونگ را چک می‌کنند. ازجمله پربازدیدترین گوشی‌های همراه این شرکت، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

گوشی موبایل سامسونگ مدل A۵۵ ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۱۹.۱۲۳.۰۰۰ تومان

گلکسی اس ۲۴ اولترا ظرفیت ۱۲/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از ۵۶.۶۲۳.۰۰۰ تومان (به‌عنوان پرچم‌دار نسل جدید گوشی‌های این شرکت)

سامسونگ Samsung Galaxy A۱۵ با ۸/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۹.۹۵۶.۰۰۰ تومان

قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S۲۳ FE ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸؛ شروع از ۲۶.۲۰۰.۰۰۰ تومان

گلکسی اس ۲۱ اف ای فایوجی ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از ۲۴.۹۸۰.۰۰۰ تومان

خرید گوشی موبایل سامسونگ A۳۲ ظرفیت ۶/۱۲۸ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۷.۰۹۰.۰۰۰ تومان

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از ۲۸.۳۲۰.۰۰۰ تومان.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A۳۵ ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۱۵.۱۲۳.۰۰۰ تومان

قیمت روز گوشی سامسونگ مدل Galaxy A۰۵s ظرفیت ۴/۶۴ گیگابایت؛ شروع از ۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان

لازم به ذکر است که وجود پارامترهای جذابی نظیر باتری قدرتمند، ساختار خوش‌دست، دوربین باکیفیت، پردازنده گرافیکی قوی و… در طراحی گوشی‌های سامسونگ، تجهیزات الکترونیکی این شرکت مطرح را با محبوبیت ویژه‌ای در بازار ایران روبه‌رو کرده‌است. بسیاری از کاربران ایرانی همچنین به‌دلیل قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه (مناسب بودن قیمت انواع گوشی سامسونگ) و تنوع بسیار زیاد مدل‌ها، به خرید گوشی موبایل سامسونگ روی آورده‌اند.

قیمت روز برندهای مختلف گوشی

بررسی قیمت روز گوشی شیائومی

باتوجه‌به نوآوری‌های چشم‌گیر شرکت شیائومی در سالیان اخیر، هنگام بررسی قیمت روز برندهای مختلف گوشی موبایل، بسیاری از کاربران نگاهی جدی به هزینه‌های خرید گوشی‌های عرضه‌شده توسط این کمپانی پیشرو دارند. جالب است بدانید که بسیاری از فعالان حوزه الکترونیک، معتقد هستند که اگر کمپانی شیائومی در لیست تحریم کشور آمریکا قرار نمی‌گرفت، می‌توانست درحال‌حاضر بالاتر از شرکت‌های اپل و سامسونگ، در رتبه اول فروش جهانی گوشی‌های همراه جای بگیرد. در یک بررسی کلی، برخی از پربازدیدترین گوشی‌های شیائومی در بازار ایران عبارت‌اند از:

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو فایوجی ظرفیت ۱۲/۵۱۲ گیگابایت؛ شروع قیمت از ۱۷.۹۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X۶ پرو ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲؛ شروع از: ۱۸.۸۹۰.۰۰۰ تومان

مدل Xiaomi Redmi Note ۱۳ ۴G ۲۵۶GB Ram ۸GB؛ شروع قیمت از: ۸.۹۱۰.۰۰۰ تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ظرفیت ۱۲/۵۱۲ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۱۴.۴۶۰.۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۷.۵۶۰.۰۰۰ تومان

مدل Redmi Note ۱۲ Pro ۵G با ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۱۵.۵۹۰.۰۰۰ تومان

شیائومی مدل ردمی نوت ۱۳ Pro فورجی ظرفیت ۲۵۶/۸ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۱۱.۸۹۰.۰۰۰ تومان

موبایل شیائومی پوکو ام ۶ پرو ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایت؛ شروع قیمت از: ۹.۱۸۰.۰۰۰ تومان

اخیراً نیز شرکت شیائومی با عرضه یک گوشی تاشو ۳ تکه به بازارهای جهانی، نگاه‌های مثبت و تحسین‌برانگیز گسترده‌ای را به خود جلب کرده‌است. البته طبق اعلام کمپانی شیائومی، این شرکت به‌زودی چندین تکنولوژی نوین مخصوص گوشی‌های همراه را به بازار ارائه خواهد کرد و مسلماً با ظهور فناوری‌های شگفت‌انگیز جدید، شاهد تغییرات گسترده‌ای در قیمت روز گوشی شیائومی خواهیم بود.

قیمت روز برندهای مختلف گوشی

خرید راحت‌تر گوشی همراه با وب‌سایت‌های معتبر مقایسه قیمت

به‌لطف وجود وب‌سایت‌های معتبر مقایسه قیمت، امروزه فرآیند انتخاب و خرید انواع کالاهای الکترونیکی و غیرالکترونیکی، بسیار راحت شده‌است و کاربران با صرف کمترین هزینه، زمان و انرژی ممکن، می‌توانند در خانه خود به قیمت روز برندهای مختلف گوشی موبایل و دیگر محصولات دسترسی پیدا کنند.

پلتفرم «ایمالز» یکی از همین وب‌سایت‌های قدرتمند مقایسه قیمت به‌شمار می‌رود که درواقع یک فروشگاه اینترنتی نیست؛ بلکه ایمالز به‌عنوان یک جستجوگر محبوب کالا (هزاران کالای متنوع نظیر: موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، لوازم جانبی گوشی همراه، سیستم‌های صوتی و تصویری، تجهیزات خانه، موتورسیکلت، لوازم پزشکی، اقلام هنری، انواع ابزار، تجهیزات خودرو و …) شناخته می‌شود. از همین رو، همواره زمینه آشنایی کاربران با برترین فروشندگان سراسر کشور ایران در این پلتفرم فراهم است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6228988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha