۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع):

۸۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می‌شود

۸۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می‌شود

بندرعباس- جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان هرمزگان ۸۰۰ عنوان برنامه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هدایت‌الله امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: از تجربیات دفاع مقدس و ۸ سال جنگ تحمیلی می‌توان در مراحل و عرصه‌های مختلف کشور می‌شود استفاده کرد.

وی افزود: دین اسلام با جنگ موافق نیست، ما هیچ وقت آغاز کننده جنگ نیستیم، اما دفاع از خود را واجب می‌دانیم و کوتاه نمی‌آییم، دشمن بعثی به ما حمله کرد و ما هم با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردیم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان، گفت: در ۸ سال جنگ ایران و عراق، واژه جنگ تحمیلی، به دفاع مقدس تبدیل شد ما برای صرفاً برای حفظ خاک جنگ نکردیم، بلکه برای حفظ اسلام و حرکت در سمت مبانی فکری امامین انقلاب با دشمن بعثی نبرد داشتیم.

وی تصریح کرد: مردم در دفاع مقدس نقشی ویژه و انکارناپذیر داشتند بر همین مبنا در هفته دفاع مقدس محور برنامه‌ها مردمی و بسیج است و از رسانه‌ها هم می‌خواهیم در راستای انتشار این مسئله همکاری کنند.

امیری با تاکید بر اینکه شعار محوری ما در هفته دفاع مقدس "در راه فتح قله‌ایم" خواهد بود تصریح کرد: از ۳۱ شهریور تا ۷ به مناسبت هفته دفاع مقدس ۸۰۰ عنوان برنامه در سطح استان از سوی سپاه و بسیج اجرا خواهد شد.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری رژه ملی ۳۱ شهریور در بندرعباس است، رژه ملی صرفاً در بندرعباس و تهران برگزار می‌شود و بناست به محوریت نیروی دریایی سپاه به صورت رژه زمینی، هوایی و دریایی داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه استان هرمزگان، گفت: نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاع مقدس نیز در محل بوستان ولایت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد در این نمایشگاه همه رده‌های نظامی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: در محل نمایشگاه ما بازسازی عملیات والفجر ۸ از جمله عملیات‌های موفق دفاع مقدس را داریم که خانواده‌ها می‌توانند از این نمایش بهره ببرند.

امیری غبارروبی مرقد مطهر شهدا، سرکشی و عیادت از خانواده معزز شهدا، برنامه‌های ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، برگزاری یادواره شهدا، اعزام گروه‌های جهادی، کمک به تأمین جهیزیه زوج‌های جوان و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و غیره را مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برشمرد.

کد خبر 6229026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha