۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶

خط و نشان باشگاه پرسپولیس برای استفاده کنندگان از برند این باشگاه

خط و نشان باشگاه پرسپولیس برای استفاده کنندگان از برند این باشگاه

عضو هیات مدیره و معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: با همکاری‌های مستمر تمام ارکان باشگاه به طور جد پیگیر دفاع از حقوق استفاده از برند باشگاه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه پرسپولیس، پیمان حدادی اعلام کرد؛ طی جلسات متوالی و مشترک با ارکان مختلف باشگاه و همکاری‌های لازم، به طور جدی پیگیر تخلفات استفاده از برند و نشان باشگاه خواهیم بود.

وی افزود: در جلسه مشترک با معاونت حقوقی باشگاه و طی جلسات هفته‌های گذشته، اقداماتی در خصوص برخورد با تخلفاتی در مورد بهره‌برداری از برند باشگاه، صورت گرفته است و برای اشخاص حقیقی و حقوقی که بدون اجازه و بدون مجوز باشگاه، اقدام به استفاده، تولید و نشر محتوای سمعی و بصری مرتبط با باشگاه، اقدام به عرضه و فروش انواع اقلام هواداری و، فروشندگان کالا با نام پرسپولیس، همچنین پیام رسان‌های داخلی و خارجی که از نام و لوگوی پرسپولیس استفاده کرده بودند و پلتفرم‌هایی که بدون اجازه از باشگاه، اقدام به بازنشر محتوای باشگاه پرسپولیس کرده‌اند، اخطاریه اولیه صادر شده است.

پیمان حدادی تصریح کرد: برخی افراد حقیقی و حقوقی ابراز تمایل کرده‌اند که با باشگاه پرسپولیس همکاری داشته باشند و مجوزهای لازم را اخذ کنند اما برخی نسبت به این موضوع بی اعتنا بوده‌اند. در جلسه امروز بین معاونت حقوقی و معاونت اقتصادی باشگاه، مقرر گردید از دو سایت معتبر عرضه کننده کالاها در مراجع قضائی شکایت شود.

حدادی در ادامه اضافه کرد: با توجه به این که اخیراً نام پرسپولیس به صورت فارسی و لاتین در اداره ثبت شرکت‌ها به نفع باشگاه پرسپولیس ثبت شده است، لذا هیچ فرد حقیقی و حقوقی در هیچ کدام از کالاها، نام شرکت، نام سازمان و نام فروشگاه، نمی‌توانند از کلمه «پرسپولیس» استفاده کنند مگر اینکه از باشگاه مجوز داشته باشند.

معاونت اقتصادی باشگاه خاطرنشان کرد: به زودی فراخوان باشگاه برای ارائه امتیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود.

حدادی در ادامه بیان کرد: با همکاری و کارهای ارزنده و شایسته‌ای که معاونت روابط عمومی باشگاه انجام داده است، به زودی همکاری باشگاه پرسپولیس با برخی از فیلم سازهای بنام کشور در خصوص تولید مستندها و فیلم‌های مربوط به پرسپولیس آغاز خواهد شد.

وی گفت: همچنین معاونت روابط عمومی در پی اقداماتی در خصوص برگزاری بعضی از جشن‌ها و کنسرت‌ها مخصوص هواداران پرسپولیس است که این موارد در راستای افزایش درآمدزایی باشگاه و همچنین ارائه خدمات خاص به هواداران باشگاه است.

پیمان حدادی در پایان عنوان داشت: باشگاه در خصوص مدارس فوتبال غیر مجاز و غیر قانونی که به اسم باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کنند، به زودی طی روزهای آینده اطلاعیه‌ای صادر خواهد کرد.

کد خبر 6229063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha