۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳

فرمانده انتظامي هرمزگان خبر داد؛

ناکامی باند ۴ نفره مسلح آدم ربایی در هرمزگان

ناکامی باند ۴ نفره مسلح آدم ربایی در هرمزگان

بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طی عملیات پلیسی باند ۴ نفره آدم ربایان به دام افتاده و گروگان نیز صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی اظهارات شاکی و شاهدین دریافتند آدم ربایی توسط افرادی مسلح و با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در بندرعباس با انگیزه اخاذی صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی متهم اصلی که اقدام به سرقت‌های مسلحانه و تیراندازی با اسلحه وینچستر و آدم ربایی نموده شناسایی و در یک اقدام فنی نامبرده در محدوده شهرک امام رضا بندرعباس دستگیر شد.

سردار جاویدان ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت با همدستی سه نفر دیگر اقدام به سرقت‌های مسلحانه خودرو و آدم ربایی کرده‌اند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و طی چندین عملیات غافلگیرانه و مجزا کلیه متهمین دخیل در آدم ربایی دستگیر و در بازرسی از منزل متهمان یک قبضه سلاح جنگی وینچستر به همراه تعداد ۵ عدد فشنگ مربوطه که در آدم ربایی مورد استفاده متهمین قرار گرفته بود کشف و خودروی پژو ۴۰۵ مورد استفاده در جرم آدم ربایی نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به رهایی گروگان و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6229605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha