۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۲۴

مشاور فرمانده کل انتظامی کشور:

هفته دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی و شهادت طلبی بود

هفته دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی و شهادت طلبی بود

بوشهر- مشاور فرمانده کل انتظامی کشور و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یک دانشگاه انسان سازی و شهادت طلبی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار شریعتی فر چهارشنبه شب در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان بوشهر گفت: حماسه دفاع مقدس و مجاهدت افتخار آمیز ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، تمسک به حبل‌المتین، پشتوانه‌ای محکم برای صیانت نظام و ملت ایران از گزند فتنه‌ها، و کینه‌توزی‌های بیگانگان و ضدانقلاب داخلی و خارجی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس، یادآور شکل گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت مؤمن و انقلابی از گزند توطئه‌های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز به سلامت عبور کرد.

وی گفت: جنگ و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود.

وی گفت: مقام شامخ شهدای معظم انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت هفته دفاع مقدس که باعث عینیت‌بخشی به اسلام ناب محمدی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شدند را گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: مرزبانان ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

کد خبر 6229770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha