۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵

با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور؛

پایگاه اورژانس ۱۱۵ اصناف اراک افتتاح شد

پایگاه اورژانس ۱۱۵ اصناف اراک افتتاح شد

اراک - پایگاه اورژانس ۱۱۵ اصناف اراک با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اورژانس کشور اظهار کرد: با افتتاح این طرح که تقریباً در مرکز شهر واقع شده است، زمان رسیدن بر بالین بیماران کاهش خواهد یافت.

جعفر میعادفر افزود: این طرح با مشارکت و همکاری اصناف استان مرکزی، با زیر بنای ۲۰۶ مترمربع و با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده و آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: انتظار است خیران نیک‌اندیش با مشارکت در کار ساخت و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و بازسازی آمبولانس‌ها کمک‌رسان مجموعه اورژانس به عنوان خط مقدم تأمین سلامت مردم، باشند.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ اصناف اراک افتتاح شد

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به مصدومین، نقشی اساسی در حفظ جان و سلامت بیماران دارد، بیان کرد: آمبولانس‌ها باید از نظر فنی و تجهیزاتی در شرایط مطلوبی باشند تا بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین نحو به بیماران ارائه دهند و اورژانس استان مرکزی در این زمینه الگویی برای سایر اورژانس‌های کشور است.

رئیس سازمان اورژانس کشور، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور استفاده شود چراکه اورژانس در خط مقدم خدمت رسانی به مردم باید در تمامی جنبه‌ها پیشگام باشد.

کد خبر 6229792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha