۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۷

نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی:

تدام رفتارهای تروریستی صهیونیست‌ها نشانگر شکست مقابل مقاومت است

تدام رفتارهای تروریستی صهیونیست‌ها نشانگر شکست مقابل مقاومت است

جلیلی نوشت: تداوم رفتارهای تروریستی رژیم صهیونیستی که این بار با استفاده از ابزارهای ارتباطی انجام می‌شود، نشانگر شکست آمریکا، ناتو و رژیم صهیونیستی در مواجهه با قدرت مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی در واکنش به جنایت اخیر تروریستی در لبنان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی
تداوم رفتارهای تروریستی رژیم صهیونیستی که این بار با استفاده از ابزارهای ارتباطی انجام می‌شود، نشانگر شکست آمریکا، ناتو و رژیم صهیونیستی در مواجهه با قدرت مقاومت است.

نزدیک به یک سال تلاش مذبوحانه‌ی قدرت‌های استکباری برای حفظ این رژیم و هیمنه از دست رفته، آنها را بیش از همیشه در نگاه آزادگان جهان رسوا و منفور ساخته و قدرت سخت مقاومت نه‌تنها هیمنه پوشالی سخت‌افزاری صهیونیست‌ها، که اعتبار دنیای استکبار و ادعاهای دروغین تمدن غرب را از بین برده است.

در جایی که تمام قدرت نظامی رژیم و حامیان غربی آن برابر مقاومت زانو زده، چنین شکست مفتضحانه‌ای با ترورهای وحشیانه و کور جبران نخواهد شد و سقوط رژیم را تسریع خواهد کرد ان‌شاءالله.

کد خبر 6229831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      0 0
      راستى من نميدانم اين شكست آمريكا و اسرائيل است يانه ؟ام بطور قطع ميدانم كه اين جنايت هاى اسرائيل خبيث و آمريكا با عرض معذرت از حماقت خود ما ميباشد .بطور قطع سازنده آن پيجير ها و وسائل ديكر الكترونيك از حاميان اسرائيل و كمپانيهاى صهيونيست ها هستند و برنامه انفجار اين پيجير ها را از اول ميدانستند
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      0 0
      ترابخدادیگه ازاین منفورجامعه چیزی ننویسید