۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۰

امت احمد(ص)۲۶؛

توزیع ۶ هزار قرص نان محلی در غرفه‌های خیریه مهمانی امت احمد

توزیع ۶ هزار قرص نان محلی در غرفه‌های خیریه مهمانی امت احمد

سنندج_ غرفه خیریه ها در جشن امت احمد سنندج بالغ بر ۶ هزار قرص رنان محلی بین مهمانان امت نبی اکرم توزیع می کند.

همزمان با هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) امسال دومین جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار سنندج در حال برگزاری است.

جشن بزرگ مهمانی امت احمد (ص) جمعه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۶ در پیاده راه فردوسی شهر سنندج با حضور غرفه و موکب‌های مردمی و هنرمندان و خوانندگان و دف نوازان و مردم شهر سنندج آغاز شد.

اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان، دف نوازی و مولودی خوانی، تئاتر و نمایش، موسیقی و شعبده‌بازی در این مراسم اجرا می‌شود و در حاشیه جشن غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی برای عموم مردم برپا هستند.

مسؤول غرفه خیریه مردمی مستقر در پیاده‌راه فردوسی سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این غرفه با پخت کلانه داغ و دوغ از مهمانان عزیز امت احمد پذیرایی می‌کنیم.

کوثر هیجانی افزود: این نهاد برای دومین بار در مراسم جشن امت احمد حضور دارد و در موکب‌های دیگر و در دوره‌های مختلف همواره به برپایی موکب و انجام خدمت مفتخر بوده است.

وی بیان کرد: افتخار به مراجعین و زوار پیامبر گرامی و اهل بیت ایشان باعث افتخار ما است.

هیجانی تصریح کرد: برای بالغ بر ۶ هزار نفر پذیرایی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر در دو شیفت در این غرفه حضور دارند و خیریه آبشار عاطفه‌ها در زمینه حمایت از اقشار خاص، کمک به درمان نیازمندان، تحصیل، تأمین معیشت، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی رایگان در موکب‌ها فعالیت دارد.

هیجانی اذعان کرد: خدمت در غرفه‌های خدمت رسان از خادمین پیامبر (ص) و عشاق ایشان برمی‌آید که حضور ما در این غرفه باعث افتخار است.

گفتنی است، جشن بزرگ «مهمانی امت احمد (ص)» امسال برای دومین سال متوالی و به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم در شهر سنندج برگزار شده و در این مراسم جشن ۱۳۰ غرفه برای ارائه خدمت رایگان به مردم برگزار شده است.

در این مراسم علاوه بر ظرفیت استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استان از چهره‌های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی در این جشن دعوت شده است و مجریان برنامه کودک نیز برای کودکان و نوجوانان اجرای برنامه دارند تا همه مردم این دیار از برنامه‌های شاد این جشن بهره مند شوند.

کد خبر 6229895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha