۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰

اخگرپور مطرح کرد؛

اجرای طرح رنگ آمیزی و شاداب‌سازی مدارس جنوب تهران در آستانه مهر

اجرای طرح رنگ آمیزی و شاداب‌سازی مدارس جنوب تهران در آستانه مهر

شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و فرا رسیدن سال جدید تحصیلی، طرح رنگ آمیزی و شاداب‌سازی مدارس در ۱۳ مرکز آموزشی اجرا و تا نیمه مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و فرا رسیدن سال جدید تحصیلی، طرح رنگ آمیزی و شاداب‌سازی مدارس در ۱۳ مرکز آموزشی اجرا و تا نیمه مهر ماه ادامه دارد.

اخگر پور بیان کرد: مدیریت شهری منطقه هر ساله با آغاز مهر ماه و ایام بازگشایی مدارس اقدامات قابل توجهی را با هدف ارتقای خدمات فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی، عمرانی، ترافیکی و … در پیرامون و داخل مدارس ارائه می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه زیبا سازی و رنگ آمیزی مراکز آموزشی نقش مؤثری در شاداب سازی و شور و نشاط در بین دانش آموزان دارد افزود: به همین منظور تا کنون عملیات رنگ آمیزی نیمکت، نرده، درب ورودی، دیوارها، ست‌های ورزشی به مساحت ۶ هزار متر مربع در مدارس شهیدان هیدخ، نواب صفوی، اسد آبادی، صادقی، غفاری، رنجبر، کیهانی و اعتمادی فر، فروغ تربیت، نرجس، میرمیران، کرباسی و حضرت زینب کبری (س) انجام شده و در سایر مدارس نیز ادامه دارد.

وی بیان داشت: همچنین ۲ هزار متر مربع نقاشی دیواری با موضوع طبیعت بر روی دیوارهای مدارس نقش بسته است.

اخگر پور اظهار کرد: به منظور افزایش زیبایی و نظافت سیما و منظر بیرونی و درونی مدارس ۲۰ هزار متر مربع عملیات شست و شو و پاکسازی محوطه، سرویس‌های بهداشتی، درب‌های ورودی و … انجام و این اقدام در تمام مدارس اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه ۱۹ تهران استفاده از مواد پوشاننده به مساحت ۵ هزار متر برای حذف دیوار نویسی بر روی جداره‌های پیرامون مدارس را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

کد خبر 6230032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha