۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶

در راستای ارتقای جمعیت انجام شد؛

ارائه خدمات درمان ناباروری در استان سمنان

ارائه خدمات درمان ناباروری در استان سمنان

سمنان- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان از ارائه خدمات ناباروری در استان خبر داد و گفت: تمام امکانات برای افزایش جمعیت و درمان ناباروری در استان به کارگیری شده است.

سعید همتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تمهیداتی در راستای ارتقای جمعیت در استان سمنان اندیشیده شده است، تاکید کرد: از آنجا که جمعیت یکی از مهمترین مسائل این استان محسوب می‌شود، بر روی تجهیز و ایجاد مراکز درمان ناباروری تاکید شده است.

وی با بیان اینکه دو مرکز ناباروری در سمنان و شاهرود هم اکنون خدمات را به متقاضیان ارائه می‌دهند، اضافه کرد: ارائه خدمات ناباروری با هدف ارتقای جمعیت و حمایت از خانواده‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان بر استفاده از ظرفیت طب سنتی در درمان ناباروری به عنوان یکی دیگر از راهبردهای افزایش جمعیت خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از گروه‌های جهادی در تمام سطح کشور در حال اجرا است.

همتی با بیان اینکه این اقدامات در راستای برون رفت از بحران ناباروری صورت می‌گیرد، گفت: برداشته شدن محدودیت‌های پوشش بیمه‌ای و دارو از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی جمعیت را یکی از مهمترین موضوعاتی دانست و که استان سمنان به آن مبتلا است و تاکید کرد: تمام سعی خود را برای اقدامات مؤثر در حمایت از خانواده‌های نابارور برای فرزندآوری می‌کنیم.

به گزارش مهر، استان سمنان یکی از کمترین نرخ‌های جمعیتی و باروری را در بین ۳۱ استان کشور دارد.

کد خبر 6230065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha