۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

جشن عاطفه‌ها در استان سمنان/ مصلاهای نماز جمعه میزبان خیران

جشن عاطفه‌ها در استان سمنان/ مصلاهای نماز جمعه میزبان خیران

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان خبر داد و گفت: این طرح ویژه آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند برگزار شده است.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره جشن عاطفه‌ها و حمایت‌های مردمی از ایتام و نیازمندان بیان کرد: این طرح ویژه آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری پویش مشق مهربانی در استان سمنان هستیم، افزود: محور اصلی این پویش تأمین اقلام مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در استان سمنان و در آستانه سال تحصیلی است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از استقبال خوب مردم استان از این پویش در قالب جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: این پویش با شعار مثل فرزند خودم در سراسر استان در حال برگزاری است.

ذوالفقاری با بیان اینکه پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان برپا شده و میزبان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم است، بیان کرد: فردا در تمام مصلاهای نماز جمعه استان سمنان نیز شاهد برپایی غرفه کمک‌های مردمی به این پویش در آستانه سال تحصیلی هستیم.

وی از آمادگی مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی خبر داد و افزود: کدهای دستوری نیز برای این پویش ایجاد شده تا مردم راحت تر کمک‌هایشان را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: شش هزار دانش آموز استان نیازمند کمک‌های مردمی هستند تا بتوانند سال تحصیلی جدید را با لباس و کیف و لوازم التحریر مناسب آغاز کنند.

کد خبر 6230081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha