۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰

در جمع خبرنگاران؛

برنامه های هفته وقف در بهارستان اعلام شد

برنامه های هفته وقف در بهارستان اعلام شد

بهارستان- رئیس اداره اوقاف بهارستان برنامه های هفته وقف در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اسماعیلی صبح پنجشنبه با اشاره به اهمیت وقف و نقش آن در جامعه گفت: در هفته وقف برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در اماکن متبرکه، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، برگزاری نشست‌های معرفتی و پاسخگویی به سوالات وقفی، برگزاری زنگ وقف و مسابقات انشای وقف در مدارس و دیدار با خانواده شهدا و افرادی که در اراضی موقوفه ساکن هستند، تدارک دیده شده است.

اسماعیلی همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن، ایراد گزارش در نماز جمعه، برپایی میز خدمت در مصلی‌ها و برگزاری همایش تجلیل از خیرین و حامیان وقف خبر داد.

رئیس اداره اوقاف بهارستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مشکلات ساکنان اراضی موقوفه اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات تخصصی، مجوزی برای صدور سند مالکیت به افرادی که منازل خود را در اراضی موقوفه احداث کرده‌اند، صادر شده است. این اقدام باعث حل مشکلات بسیاری از شهروندان شده است.

وی همچنین تأکید کرد: اداره اوقاف به صورت جدی با هرگونه تصرف در اراضی موقوفه برخورد می‌کند و از دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز درخواست کرده است که قبل از صدور مجوز انشعاب، از اداره اوقاف استعلام بگیرند.

اسماعیلی در پایان سخنان خود به نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری به موضوع وقف در شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده، تمامی اراضی موقوفه دارای سند مالکیت شده‌اند که این امر از هرگونه تخلف در این زمینه جلوگیری می‌کند.

کد خبر 6230162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha