۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴

همراه با نمایشگاه «رصتا»؛

ساترا باید فضای نقد را باز کند/ ایده‌های جدید در گعده پلتفرم‌ها

ساترا باید فضای نقد را باز کند/ ایده‌های جدید در گعده پلتفرم‌ها

حجت قاسم زاده اصل کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به نکاتی که نسبت به فضای عملکردی ساترا مطرح است، بیان کرد که این نهاد باید فضای نقد را باز کند.

حجت قاسم‌زاده‌اصل نویسنده، کارگردان و رئیس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران، در بازدید از سومین نمایشگاه ملی «رصتا» به خبرنگار مهر بیان کرد: اصولاً هر تجمعی که در آن افراد هر حرفه بتوانند همدیگر را ببینند و با هم تعامل برقرار کنند اتفاق خوشایندی است چون بیشتر مشکلات ما از غریبگی و دوری اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به فضایی که توسط نمایشگاه «رصتا» برای فعالان پلتفرم‌ها فراهم شده است، اظهار کرد: اینکه جایی باشد که فعالان و هم صنفان حوزه خود را ببینید و بدانید چه کارهایی را انجام می‌دهند موجب شکل‌گیری ایده‌های جدید و پیدایش فعالیت‌های متفاوت می‌شود.

این کارگردان با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه «رصتا» در ادامه روند ادوار گذشته، گفت: ساترا باید دیر یا زود وارد تولید شود و آن کارهایی که مطمئن است از سوی پلتفرم‌ها درخواست‌هایش برآورده نمی‌شود، خودش به افرادی که قبول دارد، سفارش دهد و برای مخاطبی که مدافع منافعش است، خوراک مناسب تولید کند.

قاسم‌زاده اصل در پایان تاکید کرد: ساترا باید فضای نقد را باز کند و با بررسی اصولی کارها رو به رو شود. ساترا نهادی نظارت‌گر و تنظیم‌گر است و اگر اصول و سیاست‌های خود را در حیطه ساخت و تولید وارد کند اتفاق خوبی است. ضمن اینکه حمایت از کسانی که فضای کاری برایشان مهیا نیست نیز باید از طرف ساترا انجام شود و نوعی پشتیبانی صورت بگیرد.

کد خبر 6230187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha