۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲

بخشدار شبانکاره:

کیفیت تحصیلی در شبانکاره ارتقا یابد

کیفیت تحصیلی در شبانکاره ارتقا یابد

بوشهر- بخشدار شبانکاره گفت: با کمک و تلاش کنیم که با مشارکت همگانی، کیفیت تحصیلی در شبانکاره ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی ظهر پنجشنبه در نشست آغاز سال جدید تحصیلی در شبانکاره اظهار کرد: آموزش و پرورش و همچنین مدارس در اولویت هستند و تلاش ویژه برای تقویت آن داریم.

وی تصریح کرد: در این خصوص ما در راستای پیشبرد پروژه مهر در بخش به شهرداری و دهیاری‌ها اعلام نموده ایم تا آنجا که می‌توانند در کنار آموزش و پرورش و مدیران مدارس قرار بگیرند تا شرایطی مطلوب را برای بازگشایی مدارس و حضور شما دانش آموزان در مدرسه ایجاد کنیم.

حسینی با اشاره به اهمیت آموزش در جامعه بیان داشت: در جوامعی که با تمام امکانات به آموزش و پرورش اهمیت می‌دهند به نتایجی مطلوب و برجسته در رشد و بالندگی رسیده اند. چرا که این دانش آموزان هستند که آینده جامعه و کشور را خواهند ساخت.

بخشدار شبانکاره افزود: «علم بهتر است یا ثروت»؛ این سوالی آشنا برای همه ماست که به زیباترین شکل توسط امام علی (ع) پاسخ داده شده است؛ به این معنی که معلمی که با اخلاص و انفاق تمام آنچه را می‌داند و در طی سال‌ها آموخته و تجربه کرده است را به دانش آموزان می‌آموزد در واقع بذر تفکر صحیح و تعقل را در جامعه نشر می‌دهد و دانش آموزان باید قدر این علم و تجربه را بدانند و خوب فرا گیرند و این از ارزشمندترین اعمال در جامعه انسانی است.

کیفیت تحصیلی در شبانکاره ارتقا یابد

رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره با تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان و معلمان گفت: پایه هفتم به نوعی نیمه‌ی مسیر تحصیلی شما دانش آموزان در سنین مدرسه است که دارای شرایط خاص خود می‌باشد.
کورش رستمی بیان کرد: دانش آموزان در دوره متوسطه بر خلاف مدارس ابتدایی با چندین دبیر سرکار دارند و هر درس را یک دبیر مخصوص خودش تدریس می‌کند.

وی با اشاره به تأثیر نمرات درسی این دوره تحصیلی در آینده هدایت تحصیلی و انتخاب رشته تصریح نمود: دانش آموزان پس از این دوره با توجه به کیفیت درسی و استعدادهای تحصیلی رشته خود را برای ادامه تحصیل در متوسطه دوم انتخاب می‌کنند؛ پس می‌بایست تلاش بیشتری در فراگیری درس داشته باشند.

کد خبر 6230301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha