۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۵

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خبرداد؛

برگزاری جشن‌های خیابانی در کاشان به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص)

برگزاری جشن‌های خیابانی در کاشان به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص)

کاشان - رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری جشن‌های خیابانی به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در این شهر خبرداد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: ۱۷ ربیع الاول یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان و ما شیعیان است که باید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

وی از برگزاری جشن‌های خیابانی در محله‌ها و مناطق سطح شهر کاشان همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) خبر داد و ابراز داشت: به همین مناسبت ایام پایانی شهریور ماه، جشن‌های خیابانی با عنوان «مهرواره عطر نگار» در سه محله و منطقه شهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و با تاکید به ضرورت توجه به آئین‌های مذهبی تصریح کرد: فرهنگ جامعه اسلامی و نیاز روحی اقشار مختلف مردم به شادی و نشاط اقتضا می‌کند که هفته وحدت را ارج نهیم و با برگزاری جشن در محله‌ها و مناطق شهری، روزهای خاطره ساز و به یاد ماندنی را برای همه اقشار جامعه خلق کنیم.

وی به تلاش خانه‌های فرهنگ معرفت و جوان در برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: سازمان فرهنگی در «مهرواره عطر نگار» با رویکرد ایجاد فضای نشاط اجتماعی، برنامه‌های شاد و جذّاب فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است و گروه‌های فرهنگی هنری با اجرای برنامه، امید به زندگی، شادی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.

فرجی با دعوت از شهروندان برای حضور در «مهرواره عطر نگار» افزود: جشن‌های خیابانی پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در خیابان آیت اله سعیدی (نطنز) - خیابان کرامت (کوی حسین‌پور) در مقابل خانه فرهنگ معرفت و جمعه ۳٠ شهریور ماه نیز از ساعت ۲٠:۳٠ در جنب چایخانه حضرت رضا (ع) واقع در پارک آیت‌الله مدنی (ره) اجرا می‌شود.

به گفته وی، جشن فردا شنبه ۳۱ شهریور ماه نیز خانه فرهنگ جوان از اماکن تحت نظارت سازمان فرهنگی میزبان شهروندان در مقابل آستان امامزاده عبداله (ع) منطقه لتحر خواهد بود.

کد خبر 6230515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha