۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

صادرات گمرک کاشان از ۱۵ استان کشور بیشتر است

صادرات گمرک کاشان از ۱۵ استان کشور بیشتر است

کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: صادرات گمرک کاشان از ۱۵ استان کشور بیشتر است.

مصطفی معینی در حاشیه سفر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به کاشان و موضوعات مرتبط با آن در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کاشان به غیر از مراکز استان‌ها تنها شهرستانی است که دارای نماینده ولی فقیه است، اظهار داشت: از این رو لازم است تا مدیران استانی و کشوری نگاه ویژه ای به کاشان و آران و بیدگل داشته باشند.

وی با بیان اینکه سفر رئیس مجلس برکات زیادی برای منطقه خواهد داشت، ابراز داشت: امیدواریم پس از حضور رئیس مجلس در کاشان شاهد پیشرفت پروژه‌های عمرانی همانند جاده آران و بیدگل به تهران و مشهد مقدس از مسیر چرمشهر و منطقه ویژه اقتصادی کاشان باشیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است اختیارات فرمانداری‌های ویژه همچون کاشان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانعی پیش روی توسعه شهرستان کاشان در راستای خدمت بیشتر به مردم برطرف کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌های کاشان در بخش تولید و صنعت است، گفت: صادرات گمرک کاشان به خارج از کشور از ۱۵ استان دیگر کشور بیشتر است و این نشان می‌دهد که منطقه کاشان و آران و بیدگل پتانسیل خوبی در توسعه اقتصادی و صنعتی دارد.

معینی یکی از مطالبات جدی مردم منطقه کاشان و آران و بیدگل را استان شدن دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای منطقه این درخواست مردم را با رئیس مجلس نیز مطرح کرده ایم.

کد خبر 6230517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha