۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲

فرماندار ویژه ری:

عملیات اجرایی پروژه کمربندی ری- قلعه‌نو- ورامین تسریع شود

عملیات اجرایی پروژه کمربندی ری- قلعه‌نو- ورامین تسریع شود

ری- فرماندار ویژه ری از رفع سد معبرهای قلعه نو طی هفته آینده خبر داد و بر ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه کمربندی ری- قلعه‌نو- ورامین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی شامگاه پنجشنبه و در حاشیه سفر یک‌روزه به بخش قلعه‌نو و روستاهای تابعه بخش که با حضور رؤسای ادارات و مدیران، بخشدار، شهردار و اعضای شورای بخش قلعه‌نو و با همراهی اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: در این سفر موضوعات و مسائل قلعه‌نو بررسی و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که برای رشد و توسعه در این بخش می‌تواند کمک کند و نقش‌آفرین باشد مورد مداقه قرار گرفت.

وی افزود: چالش‌ها و مشکلاتی که مردم در بعضی از جلسات مطرح می‌کردند و در بازدیدها هم قابل مشاهده بود، مورد رصد قرار گرفت و دستورالعمل‌های لازم برای حل‌وفصل مسائل و مشکلات صادر شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد، گفت: با رویکرد تولید و تقویت آن، در بخش قلعه‌نو از برخی از واحدهای تولید شهرک ولیعصر بازدید به عمل آمد و در این بازدید موضوعات کارگری و حقوق تأمین اجتماعی و پرداخت مالیات توسط کارخانه‌داران و نیز ناترازی برخی از حامل‌های انرژی مورد واکاوی قرار گرفت و تلاش می‌کنیم که مسائل را حل و فصل کنیم تا شاهد رونق تولید در بخش قلعه‌نو باشیم.

باب الحوائجی در خصوص بازدید از روستاها عنوان کرد: در خصوص محیط روستایی از برخی از روستاها بازدید به عمل آمد، اقدامات شایسته‌ای در سطح روستاها انجام شده و نیز در حال انجام است، به طور کلی اماکن مفرح ورزشی و پارک‌هایی که توسط روستاها و دهیاران ما اجرا و ساخته شده می‌تواند، در نشاط اجتماعی زندگی روستایی و سلامت جوانان، نوجوانان و ورزشکاران کمک کند.

وی ادامه داد: در خصوص حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین روان‌سازی ترافیک شهر قلعه‌نو تصمیماتی اتخاذ و برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت تعریف شد، در برنامه میان‌مدت، با تأمین اعتباری که از سوی دولت صورت خواهد گرفت، پروژه کمربندی ری-قلعه‌نو-ورامین در حال انجام است، اما می‌بایست عملیات اجرایی آن سرعت گیرد.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: برنامه کوتاه‌مدت روان‌سازی ترافیک شهر قلعه‌نو که طراحی جدیدی نیز دارد شامل اصلاح هندسی بعضی از معابر و مسدود کردن برخی از معبرها است و همچنین جمع‌آوری سد معبرها نیز بسیار مهم است که در هفته آینده اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6230569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha