۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

رئیس شورای علمای قرقیزستان:

خداوند فرموده است که مسلمانان نیازهای یکدیگر را برطرف کنند

خداوند فرموده است که مسلمانان نیازهای یکدیگر را برطرف کنند

رئیس شورای علمای قرقیزستان تصریح کرد: در یک جامعه باید همه افراد با هم همکاری و کاستی ها را جبران کنند.خداوند فرموده است که مسلمانان نیازهای یکدیگر را برطرف کنند .

به گزارش خبرنگار مهر، استاد ضمیر راکی اف رئیس شورای علمای قرقیزستان در سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت گفت: همکاری اسلامی یک ضرورت انسانی و اشتراکی است و مسلمانان نباید از آن دست بکشند، چرا که انسان طبعاً یک موجود مدنی است.

وی افزود: خداوند طوری انسان را آفریده است که بتواند براساس فطرت زندگی کند اما به تنهایی نمی‌تواند همه نیازهای خود را تأمین کند.

راکی اف تصریح کرد: در یک جامعه باید همه افراد با هم همکاری و کاستی‌ها را جبران کنند. خداوند فرموده است که مسلمانان نیازهای یکدیگر را برطرف کنند.

وی خاطر نشان کرد: تعاون و همکاری سفارش خداوند است، خداوند می‌فرماید باهم همکاری کنید پیامبر اکرم (ص) هم تشویق می‌کند که مؤمن با مؤمن خود صف واحدی را تشکیل دهند.

وی تصریح کرد: همکاری اسلامی مسیری است که ما را به محبت خداوند رهنمون می‌سازد، باید بدانیم که یکی از ابزارهای الفت همکاری است در پایان همه ما باید این حکمت را اجرا کنیم که مؤمن در حالت جمعی و با وحدت می‌تواند خوب پیش برود.

کد خبر 6230675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha